POMYSŁY NA PREZENT DLA NIEGO (do 50 zł)!

      


     Do Świąt Bożego Narodzenia pozostały niespełna 3 tygodnie. Najwyższy czas, by zabrać się za poszukiwanie prezentów świątecznych dla bliskich. W ostatnim poście podpowiadałam Wam co kupić kobiecie. Dzisiaj zajmiemy się upominkami dla mężczyzn. Zapraszam serdecznie :)




KSIĄŻKA LUB PŁYTA
Tutaj bardzo duże znaczenie ma to, czy znasz gust muzyczny obdarowywanego oraz czy wiesz mniej-więcej co lubi czytać. Moje propozycje:
2. Zeus- Jest super. (34,49 zł)


ODZIEŻ
1. Koszulka
Diverse, np.: Reven (39,99 zł), Fractar C (49,99 zł), Sealer (34,99 zł), Bold (34,99 zł) lub Atlanta 15315 (27,99 zł)

2. Koszula
Cropp czarno-biała w kratę (39,99 zł), House biała z wstawkami (49,99 zł)

3. Szalik
House: czarny (29,99 zł), brązowy (29,99 zł)


KOSMETYKI


GADŻETY
1. Portfel (oczywiście za tą cenę nie gwarantuję, że posłuży lata, osobiście jestem zdania, że porządny portfel niestety musi kosztować trochę więcej niż 50 zł), np. Always Wild (29,99 zł), Cortum (49 zł).

2. Kubek, np. Zuch Chłopak (21 zł), Mój drwal (31,45 zł), Przystojna bestia (24,65 zł)

3. Otwieracz do piwa, np. z magnesem na lodówkę (11,86 zł)

4. Power bank, np. Green Cell (34,95 zł) i ultra cienki  (39,95 zł)

5. Mulitool, np. Swiss (20 zł) 




Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, śmiało piszcie w komentarzach! :)

Pozdrawiam, Sara


8 komentarzy:

  1. u mnie perfumy zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje ;). Dziewczyną z pociągu mam ale jeszcze nie czytałam. Kupiłam kiedyś swojemu chłopakowi porządny skórzany portfel, to naprawdę fajny pomysł na prezent ;). Zapraszam Cię Saro na rozdanie u mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    __
    A tak ogółem to wzięłaś już udział w konkursie? http://queenxfangle.blogspot.com/2015/12/33-to-juz-rok-konkurs.html Do wygrania jest modny, ciepły, blogerski szal od ROMWE. Proste zasady, wszystko darmowe. Nic nie tracisz, a możesz zyskać. ZAPRASZAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja postawiłam na portfel Nike. Sama mam już dobre 6 może 7 lat, był prany wiele razy i nadal wszystko z nim ok, więc jestem pewna, że nic mu nie będzie, a kosztował mniej niż 50zł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój dostanie off Road, jazdę autem terenowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na prezent, wszystkie z chęcią bym wykorzystała :) Dla mojego chłopaka zawsze mam jakiś pomysł na prezent, jak kogoś się dobrze zna to pomysły wpadają z łatwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha napis na kubku rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wbrew pozorom nie jest tak łatwo kupić fajny prezent dla faceta. Banalne skarpetki, pasek do spodni czy krawat już trochę się "przejadły"... Szukam w internecie inspiracji na super prezenty dla mężczyzny. Podobają mi się kubki lub koszulki z ciekawymi nadrukami, najlepiej z humorem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.