urodziny recenzjatorki :)

Cześć :)

Bardzo Was przepraszam za opóźnienie w dodaniu recenzji, którą Wam obiecałam, ale w sobotę byłam na koncercie zespołu Pectus (ale frajda dla fanatyczki rapu,nie? :D), który był u mnie w mieście :) Wczoraj natomiast miałam urodziny, było tyle wrażeń i emocji, że nie myślałam o blogowaniu :) Dziękuję publicznie mojemu za kolejną wspaniałą niespodziankę, przepiękne kwiaty i prezent, jesteś cudem! :)
Oraz moim przyjaciołom, że pamiętali o mnie w tym dniu, kocham Was! :)



Postaram się nadrobić zaległości w najbliższym czasie, może nawet dziś, ale raczej wieczorem, bo teraz mam ambitny plan nauki, ze względu na miliard zapowiedzianych klasówek w ciągu przyszłych 3 tygodni.. i po południu idę do lekarza, mam nadzieję, że wrócę z żelazem w ręku i moje włosy wreszcie przestaną wypadać, trzymajcie kciuki! :)

Wasza recenzjatorka (PS: wiecie, że nie ma takiego słowa? :) )

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin :) jeśli masz ochote na obserwację zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za życzenia :) zajrzę później :)

      Usuń
  2. a to wszystkiego najlepszego ;)
    Myślę że jesz całkiem dobrze ;) a z chipsami i fastfoodami to jest tak że jak jesz je rzadko to czemu nie ;D
    zapraszam częściej do siebie ;) i obserwuje bo świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za życzenia i obserwacje :)
      będę zaglądać!
      PS: jednak nie takie dobre to moje odżywianie, bo niedawno wróciłam od lekarza i okazało się, że mam anemię..

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.