Mix zdjęciowy :)

Witajcie kochani!

Za chwilę uciekam się pakować, bo jutro wyjeżdżam do Białowieży. Postaram się zajrzeć do Was w ciągu pobytu poza domem, ale nie wiem, czy uda mi się napisać posta. Dziś mam dla Was mini mix zdjęciowy. Nie chciałam Was zawalać mnóstwem zdjęć, bo pewnie trochę ich będzie po moim powrocie i też będę chciała się z Wami nimi podzielić, jeśli macie ochotę. Zapraszam do prześledzenia:

maliny z ogródka, ostatnie w sezonie/ poczytuję sobie książki o żywieniu, planuję serię postów dotyczących tej dziedziny/ róża- jeden z prezentów od mojego TŻ na naszą rocznicę :)


napój aloesowy, bardzo smaczny, skład bardzo w porządku, z Carrefour'a, polecam :D/ jeden z mnóstwa pięknych muchomorów, podczas wyprawy do lasu/ taki widok zastałam na dworze, gdy wychodziłam do domu- szron osadził się wszędzie i pierwszy raz pomyślałam tej jesieni o zbliżających się mrozach/ gruszki od babci, upiekłam z nich ciasto :)

Zapraszam Was tym samym do zaglądania na mojego instagrama- klik.
I jak już się reklamuję, to możecie również klikać na Facebooku :)- klik.

Trzymajcie się ciepło! :)
Recenzjatorka

15 komentarzy:

  1. malinki, też jeszcze troszkę jest ich u mnie na krzaczkach ale już takie jakieś bez smaku są ;/ mój ulubiony kolor róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnie dziś zebrałam i chyba już więcej nie będzie..
      wyjątkowy :)

      Usuń
  2. I kiedy skończył się sezon na maliny, mam na nie większą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. malinki z ogrodka mi sie teraz marzą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny soczysty muchomor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam malinki, szkoda, ze sezon już się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  6. uda Ci się napisać coś tak czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie malin już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Maliny! Gruszki! Ojej ależ jestem teraz głodna! Uwielbiam owoce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maliny powinny rosnąć cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tęsknię już za malinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Malinki ♥ siateczka śródplazmatyczna ♥ :D Też powtarzam to ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinki <3
    Lubię te mixy są taką odskocznią :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.