Mani u Recenzjatorki part II! :D

Cześć skarby!
Ten post tak chodzi za mną i chodzi.. próbuję dodać go od południa i ciągle coś mi przeszkadza. Raz rozłączył się internet, potem mama chciała skorzystać z komputera i o. W rezultacie poszłam z bratem pojeździć na rowerach i dopiero niedawno wróciłam i przybywam z kolejnymi wykonanymi na moich paznokciach wzorkami czy jak to tam nazwać :D Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się spodobają. Zostawiam Was ze zdjęciami:


1. Zwykły manicure:
Wiem, że nie jest doskonały, zdjęcia robione na 3 dzień od pomalowania.
Lakiery jakich użyłam:


Avon, french manicure, white
Avon, french manicure, nude
Wibo, Lovely, nr.3

2. Czerwono-zielono :



Dość zwykły mani, połączyłam koralową czerwień z perłową zielenią i dodałam naklejkę.
Wyszło dość sympatycznie, ucięłam na zdjęciach najmniejszy palec, jestem geniuszem :D
Czego użyłam:


Wibo, Express growth, nr. 49
Rimmel, 60 seconds, nr. 440 Sun Downer
Naklejki nie pamiętam skąd niestety, bo mam je bardzo długo już.

3. Mój faworyt:






Użyłam:


Golden Rose, nr. 348
Carla, nr. 21
Wibo, Express growth, nr. 49

Wszędzie dodatkowo:


Eveline, odżywka 8w1 jako baza
Delia, No.1, nr. 1
Backstage :D

małe łapki do pomocy/ były też kropki/
 nagie paznokcie/ próby i błędy


Proszę o wyrozumiałość i szczerą ocenę :D



Recenzjatorka

29 komentarzy:

  1. wszystkie bardzo fajne ale najbardziej mi się podoba 3 zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi za to podoba się bardzo 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 jest R E W E L A C Y J N Y :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!!
    bardzo żałuję, że moje zdolności manualne są bardzo ograniczone
    ten mani inspirowane pawimi piórkami jest prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie umiem zrobić na paznokciach czegoś tak, jak bym chciała..
      dziękuję! ;**

      Usuń
  5. masz racje język jest cięzki ;/
    świetnie malujesz te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej nr.3 mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda wywijasz na tych paznokciach! Strasznie mi się podoba, zwłaszcza,że sama jestem w tych sprawach antytalentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten trzeci wygląda super!;)
    aa jesli mogę coś doradzić bo nie wiem czy dobrze widzę czy to tylko tak na zdjęciu wyszło, ten pierwszy wydaje mi się że wyglądałby bosko jakbyś białą końcówkę pokryła jeszcze raz białym lakierem bo są prześwity. Ale masz bardzo ładny kształt paznokcia więc wszystko wygląda fajnie;)
    obserwuje i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowałam 3 warstwami chyba nawet końcówki, ale tak jak napisałam to chyba 3 dzień od pomalowania, więc się pościerał lakier :)
      dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Trójeczka zdecydowanie wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.