WYNIKI. Kto wygrał kosmetyki Seboradin?

Kochani moi!
Przychodzę z bardzo radosną nowiną, ponieważ nadszedł dzień ogłoszenia wyników konkursu z Seboradin (klik). Do konkursu zgłosiło się 25 osób, którym chcę gorąco podziękować za zgłoszenie! 
Przykro mi, że nie mogę nagrodzić każdej z Was, bo odpowiedzi na pytanie konkursowe bardzo mi się podobały. Sama miałabym ogromny problem z wyborem, ale nie należał on zupełnie do mnie. Zwycięzców wyłonili przedstawiciele marki. A ja przystałam na ten wybór, ponieważ wśród niego znalazła się także jedna moja faworytka :)

Na pocieszenie dla osób, które nie wygrały powiem, że niedługo na moim blogu pojawi się kolejne rozdanie! :)

A przechodząc do sedna.. wybraną kurację Seboradin otrzymają:

1. Monnie (Monnie B)
2. One_LoVe
3. Vivir Lala (Klaudia Suckrau)

Gratuluję dziewczyny! Odezwie się do Was ktoś na mejla :)
I życzę miłego testowania kuracji!

Recenzjatorka

8 komentarzy:

  1. gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, Monnie :) gratuluje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bardzo się cieszę!! :) Moja siostra będzie szczęsliwa że wypróbuje te kosmetyki, jestem tego pewna. Czekam zatem na mejla. :) Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę, że i u Ciebie też był ten konkurs! Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.