Podsumowanie 1 tygodnia akcji- efekty po masce majonezowej || Pielęgnuj włosy tym, co znajdziesz w kuchni.

Cześć kochane!
Dziś podsumowanie 1 tygodnia naszych zmagań z produktami spożywczymi stosowanymi na włosy. Kilka z Was napisało mi tu, czy na mejla, że niestety nie wykonają maski, ponieważ walczą z przeproteinowaniem, albo wykonywały ją już jakiś czas temu i nie chcą powtarzać tego zabiegu. Obiecuję, że następna maska będzie typowo nawilżająca! Podsyłajcie mi pomysły na Wasze 'kosmetyki' domowej roboty na : recenzjatorka@gmail.com

1. Maska na bazie majonezu

Składniki: -majonez,  żółtko, cytryna, opcjonalnie oliwa z oliwek   
                              
Sposób wykonania:  3 łyżki majonezu, 1 żółtko oraz sok z połówki (lub mniej) cytryny mieszamy, możemy dodać kilka kropel oliwy z oliwek. Nakładamy na suche lub wilgotne włosy, można nałożyć czepek lub zwykłą foliówkę i owinąć ręcznikiem. Zostawiamy na ok. 20 minut. Nakładamy trochę odżywki do włosów. Następnie spłukujemy i  myjemy włosy delikatnym szamponem. 





Efektami podzieliły się:
- Wiktoria Wieczorek (klik)
- Magal (klik)
- moja młodsza siostra
- ja

Jak wcześniej napisałam niestety spora część z Was się wycofała, ale absolutnie to rozumiem. 

Teraz przejdźmy do sedna.

Efekty na + jakie zaobserwowałyśmy:
+większa objętość
+sypkość
+wrażenie większej ilości włosów
+odbicie włosów od nasady
+podatność na układanie
+brak negatywnego wpływu na skręt
+dociążenie i nawilżenie (na niskoporowatych)

Efekty na -:
-włosy są sztywne
-puszenie się
-brak blasku
-brak nawilżenia
-szorstkie włosy

Zdjęcia:



 włosy mojej młodszej siostry (włosy były związane w warkocz do wyschnięcia)

Podsumowując:
Maska może mieć korzystny wpływ na włosy, jeżeli są niskoporowate- jak włosy mojej siostry. Na włosach średnio lub wysokoporowatych- jak moje, czy Magal, niestety powoduje wszystkie minusowe efekty, które niestety przemawiają na niekorzyść maski, mimo jej kilku plusów.

Czekam na przepisy i sposób wykonania na recenzjatorka@gmail.com !
Jutro rano pojawi się przepis na kolejną 'miksturę'

!!Do dziewczyn biorących udział w akcji: Co powiecie na to, by oceniać daną miksturę w skali od 1 do 10, przy czym 1 to totalna klapa, a 10 to super produkt? Jeśli możecie to napiszcie też na jaką cyferkę oceniacie tę maskę!!

16 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię płukankę kawową, polecam do włosów brązowych, ponieważ pięknie podbija kolor itp.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie słyszałam o takiej masce, fajnie jest dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się jeszcze zgłosić? Dopiero zobaczyłam post, siedzę na telefonie i nie mam możliwości doczytania o szczegółach twojej akcji, a co do maski właśnie wylądowała na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, można zgłaszać się przez cały czas trwania akcji :)

      Usuń
  4. Majonez na włosach to trochę obrzydliwe jak dla mnie, drażni mnie jego zapach i konsystencja, no chyba, że jest w sałatce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie aż tak bardzo nie przeszkadza, ale całość miałam dość niefajny zapach :D

      Usuń
  5. Na majonwezowe szaleństwo chyba się pokuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy można w późniejszym terminie dodać informację o efektach?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowała mnie ta maska. Jutro postaram się ją wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi za bardzo przeszkadzałby chyba zapach tej maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli moje wysokoporowate włosy nie skorzystają z tej maski. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam średnioporowate, a końcówki wysokoporowate i się sprawdziła :) Dzięki za wzmiankę o mnie :* Będę brała udział na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze takiej maski nie robiłam, ale możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę kiedyś taką zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc maskę oceniam na 7 :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.