4 tydzień akcji / Zaprojektuj kosmetyk domowej roboty :)

Witajcie!
Próbowałam napisać do Was rano z telefonu, ale mój sprzęt odmówił mi posłuszeństwa. Napisałam całego posta i chciałam go dodać, ale niestety jak widać, nie udało się a cały tekst się skasował. Jak pięknie.
A wszystko dlatego, że mam problem z dostępem do Internetu. Mimo wszystko zadbam jednak o to, by posty pojawiały się regularnie, gdyż właśnie kończę post na temat pielęgnacji twarzy, który pojawi się jutro. Poza tym chcę Wam pokazać kilka nowości :)


Teraz przejdę do sedna: W tym tygodniu możecie same wybrać sobie składniki do przyrządzenia swojego 'kosmetyku'.
Możecie znaleźć przepis w Internecie, książkach, blogach, gazetach, gdzie chcecie :) Możecie także zaprojektować same przepis na maskę/płukankę/wcierkę/odżywkę itp. Myślę, że to fajna okazja do tego, żeby przyłączyć się do akcji, przynajmniej na ten jeden tydzień, w trakcie którego (do niedzieli) wykonacie produkt do pielęgnacji włosów własnej roboty :)

Jest 1 warunek: Produkt nie może zawierać większej ilości składników niż 5 i ma opierać się głównie na produktach, które można znaleźć w kuchni :) 

To co? Do dzieła!
Przepis, sposób przygotowania i efekty proszę zamieszczać pod tym postem.
Można tak jak do tej pory napisać u siebie oddzielny post i wkleić tutaj link.

Myślę, że kategoria jest baardzo dowolna i zachęcam do spróbowania!

3 komentarze:

  1. No to dziewczynki macie pole do popisu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://czarnulahc.blogspot.com/2014/01/akcja-pielegnuj-wosy-tym-co-znajdziesz_23.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam mgiełkę z siemienia lnianego i aloesu
    http://moje-bubble.blogspot.com/2014/01/mgieka-lniano-aloesowa-na-moich-wosach.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.