Recenzjatorka wita Was!

Cześć! :*
Mam na imię Sara, mam 17 lat i po dłuższych przemyśleniach postanowiłam założyć owego bloga i podzielić się z Wami moimi doświadczeniami na temat niektórych produktów, głównie kosmetycznych. 
Będę pisać recenzje na ich temat, pamiętajcie jednak, że każdy kosmetyk może mieć inne działanie na poszczególnych osobach-  jeśli mi on nie przypadł do gustu, nie znaczy, że u Was musi być tak samo! :) Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje to co tutaj piszę i również będziecie udzielać mi swoich porad i dzielić się ze mną swoimi odczuciami. 
Ściskam mocno!

Tumblr_mj1g1b9leq1rca05xo1_500_large


1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.