Mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa

Witajcie!

Pomajstrowałam trochę i już można dodać normalnie mojego bloga do obserwowanych. Początkowo ta opcja w ogóle mi się nie wyświetlała, potem nie mogłam jej ustawić, ale teraz jest już w porządku.
Będzie mi bardzo miło, jeśli ktokolwiek z niej skorzysta :)
Dziś mam dla Was recenzję: Jedwabistego musu do ciała Masło Shea 
                                         i Trufla Czekoladowa.

Jest to mus firmy Avon, jak poprzedni produkt którego recenzję Wam przedstawiłam,
a to ze względu na to, ze jestem konsultantką Avonu i trochę tych avonowych kosmetyków mam... 

Wygląda ono mniej więcej tak:
-> w opakowaniu:



Nie wiem jak mam określić jego konsystencję, hm.. Stwierdziłam, że ma konsystencję jak.. masło. Dokładnie. Gdy trzymałam go w łazience- jak słabo roztopione masło, świeżo z lodówki :D, gdy znajduje się w pokoju- jak masło już trochę rozpuszczone :) 

Przejdźmy do sedna:

Skład: Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Butylene Glicol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Phenoxyethanol, Sesamium Indicum Seed Oil, Parfum, Triethanolamine, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-8, Methylparaben, Glyceryl Stearate Se, Ethylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Tetrasodium Edta, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Theobroma Cacao(Cocoa) Extract, Tuber Magnatum Extract, Yellow5/Cl 19140, Red 33/Cl 17200, Blue 1/Cl 42090.

Co na +?
+zapach, chciałoby się go zjeść, pachnie jak nazwa wskazuje- truflą
+nawilża skórę a to chyba najważniejsze 
+szybko się wchłania
+bardzo wydajny, opakowanie ma 200 ml, a przy stosowaniu co ok. 3 dni przez 3 miesiące niewiele z niego ubyło
+dostępność, w każdym katalogu Avon

Co na -?
-cena katalogowa to obecnie  to 18,99, ale w normalnej ofercie wynosi 43 zł, w poprzednim katalogu 31,99 - dość sporo jak na mus, przynajmniej dla mnie
-brudzi, trzeba poczekać aż całkowicie się wchłonie, inaczej założenie piżamy czy ubrania jest niemożliwe bez wybrudzenia się
-po nałożeniu skóra staje się jakby lepka, czuję go cały czas na rękach jeśli go z nich nie zmyję, nie nadaje się więc do posmarowania rąk

Podsumowując, kosmetyk ten jest w porządku, jeśli ktoś lubi taki zapach i chce go czuć na swoim ciele po nałożeniu, jednak kiedy zależy nam przede wszystkim na intensywnym nawilżeniu i komforcie stosowania- nie poleciłabym go. 

Miałyście ten mus? Jak u Was się sprawuje? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.