ROZDANIE- Wygraj dwa wybrane woski Yankee Candle :)

Cześć!
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komplementy pod ostatnim postem. Napędzają mnie one do pracy i dodają mnóstwo energii do dalszej pracy nad stanem włosów! :) Wpadłam dziś tylko na chwilkę. Od dłuższego czasu zastanawiałam się, co spodobałoby się Wam jako nagroda w rozdaniu. Przyznam, że im dłużej się zastanawiałam, tym więcej miałam pomysłów i w końcu nie wybrałam nic. Dlatego wymyśliłam, że możecie wybrać prezent same :) Do wyboru macie dwa woski, które są dostępne pod tym linkiem (klik)! :) Możecie wybierać spośród wosków, które są dostępne w sklepie. W dniu zakończenia rozdania zamówię woski i od razu później wyślę do osoby, która je wygrała :)


Co należy zrobić aby wygrać?

Obowiązkowo:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- podać swój e-mail kontaktowy
- zostawić w formularzu informację z nazwą wosków, które wybierasz

Dodatkowo, aby zwiększyć szansę na wygraną można:
- umieścić banner na swoim blogu (+2 losy)
- zamieścić informację o rozdaniu na Facebooku (+1 los)
- polubić mój blog na Facebooku (+2 losy)
- obserwować mnie na Bloglovin (+1 los)
- napisać notkę o rozdaniu na swoim blogu (+2 losy)
- być moją gadułą (top komentatorką) (+1 los)- biorę pod uwagę osoby znajdujące się na tej liście z dnia dzisiejszego i z dnia zakończenia rozdania.

Rozdanie trwa od 27.09 do 27.10.14 roku, mogą wziąć w nim udział osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców.

Oto formularz, za pomocą którego możecie się zgłaszać po wygraną :)




Mam nadzieję, że nagroda Wam się podoba i chętnie weźmiecie udział :)

Recenzjatorka

20 komentarzy:

  1. Wypełniłam formularza ;)
    a woski, które wybieram to: Bahama Breeze oraz Beach Walk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formularzu jest miejsce na wpisanie wybranych wosków, chyba coś się zacięło :| Ale ja już edytuję i wpiszę nazwy wybranych przez Ciebie wosków :) Dziękuję za zgłoszenie!

      Usuń
  2. Zgłosiłam się! Mam nadzieję, że coś w końcu wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i wybieram wosk: clean cotton oraz lavender spa:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że miałam identyczny pomysł na rozdanie hahaha, przysięgam! Nie mieszkam w PL więc nie lubię się bawić w wysyłki z UK i uznałam, ze woski z goodies będą rewelacyjnym pomysłem haha, no nie wierzę :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD Możesz zrobić takie samo, chętnie wezmę udział! :))

      Usuń
    2. Zrobię zrobię :p niedługo będzie :p

      Usuń
  5. Ostatnio choruję na wszelakie woski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosiłam się - bardzo lubię te woski .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie poszło. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się i ja;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłoszone:) uwielbiam woski yankee:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.