Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach (GRAFIKI do pobrania): występowanie oraz skutki niedoboru!

Witajcie!
    Jak już wspominałam, od października rozpoczynam studnia na kierunku Dietetyka. Postanowiłam sobie powtórzyć coś, co z pewnością mi się przyda, a mianowicie zagadnienia dotyczące witamin. Wpadłam na pomysł, alby stworzyć grafikę, która umili mi naukę, a którą będę mogła również podzielić się z Wami. Warto mieć taką "ściągę", która podpowie nam w jakich produktach można znaleźć daną witaminę. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Wyrażam zgodę na pobieranie grafiki, której jestem autorką oraz na jej drukowanie. (Grafiki da się powiększyć klikając na nie :))





    Jeśli grafiki przypadły Wam do gustu, następnym razem przygotuję podobne o witaminach rozpuszczalnych w wodzie oraz o minerałach. Pozdrawiam ciepło!

Pozdrawiam, Sara

9 komentarzy:

  1. Ja wybieram różową :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wydrukuję sobie wersję różową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaminę D kazała mi łykać kosmetyczka w okresie jesienno - zimowym, aby nie mieć trądziku jesiennego.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :) może od czasu wrzucisz coś z dietetycznych tematów? chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za!

      Usuń
    2. Pewnie :) Bardzo chętnie przekażę Wam wiedzę, którą (mam nadzieję) zdobędę :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, teraz tylko nie wiem którą z nich wybrać. Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne grafiki :) Dodałabym jeszcze nazwy poszczególnych witamin takie jak wit. B2- ryboflawina itp. na pewno będą Ci niezbędne na tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.