Perfumy Nicole Cosmetics 053

Witajcie!
   Niedawno dostałam bardzo interesującego maila z propozycją współpracy, na którą przystałam. Do przetestowania mogłam wybrać dowolne perfumy z zasobów Nicole Cosmetics. Mój wybór padł na numer 053. Jest to odpowiednik zapachu J'Adore Christiana Diora. Na stronie internetowej można wybrać spośród setek zapachów oraz pojemności (9, 11, 14, 17, 33l, 34ml, 37, 55 oraz 64 ml).  Moja buteleczka jest o pojemności 30 ml i wykonana jest z mrożonego szkła. Posiada atomizer, co zdecydowanie ułatwia aplikację. Dużą zaletą perfum jest cena- 24,99 zł. W porównaniu do oryginału- kosmiczna różnica.




Skład zapachowy perfum o tym numerze to: mandarynka, jaśmin, amarantus, bluszcz, śliwka damasceńska, jeżyny, fiołek, kwiaty champaka, storczyki, piżmo, róże.



   Zapach należy do kategorii świeżych, ale przy pierwszym użyciu miałam wrażenie, że jest bardzo duszący. Na szczęście później zapach trochę wywietrzał. Zapach jest intensywny, ale z czasem traci na intensywności i jest przyjemny, nienachalny. Nie jestem pewna, czy do "mój" zapach, bo zazwyczaj używam słodszych nut, ale pewnie z biegiem czasu się do niego przyzwyczaję. Jest on bardzo wydajny, a poza tym długo utrzymuje się na skórze. Jestem z niego zadowolona. W przyszłości z pewnością kupię jeszcze buteleczkę jakiegoś słodkiego zapachu. Za taką cenę warto spróbować nawet kilku zapachów o mniejszej pojemności. :)

Ten i inne zapachy znajdziecie na:

Pozdrawiam, Recenzjatorka

4 komentarze:

  1. Ja kupuję w perfumerii Neness też takie odpowiedniki w cenie 12 zł za 22 ml. Posiadają również wiele zapachów i są super mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę sporo buteleczek rozdali ;) Jak gdzieś spotkam pewnie zakupię. Przez internet nie potrafię kupić nieznanych mi perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo uwielbiam zapachy kwiatowe, a perfumy Nicole mają super jakość!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.