Wakacyjna aktualizacja włosowa {minus 7 centymetrów}

Cześć!
   Po pierwsze chwalę się, że dostałam się na studia. Wybrałam 2 kierunki, na których mi zależało i na oba się dostałam. Podjęłam też decyzję odnośnie wyboru i od października jestem studentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Właśnie wróciłam z urlopu, który spędziłam na mazurach. Podsumowując, sporo się wydarzyło i sporo się jeszcze wydarzy.
   Niecałe dwa tygodnie temu skróciłam włosy. Standardowo obcięte zostały na prosto, bez cieniowania. Z mojej głowy zniknęło 7 cm włosów i jestem bardzo zadowolona z ich aktualnego stanu. Końcówki nie są rozdwojone, wyglądają na zdrowe i tworzą ładny "pędzel". Objętość kucyka optycznie się zwiększyła a na tym bardzo mi zależało. Lubię siebie w długich włosach, ale ostatnio przysparzały mi sporo problemów, a końce były w nie najlepszym stanie. Uraczę Was swoimi selfie i kilkoma zdjęciami samej fryzury.






Pozdrawiam, Sara

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają, a Ty wręcz promieniejesz :) Życzę powodzenia, widzę, że wybrałaś ambitnie :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje tez pójdą pod nożyczki:D Ale po wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włoski ;)
    Proponuję zmianę informacji w gadżecie "o mnie" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włoski zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio stracilam 10 cm włosów :/ na początku nie mogłam przeżałować ale teraz jestem zadowolona bo wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja bym dała za taki skręt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kierunek? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty i wlosieta slicznie sie prezentujecie :)! Gratuluje dostania sie na studia i zycze wytrwalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jestes sliczna! Zazdroszcze !
    I te wlosy.. ah

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ! ;) i bardzo ładnie Ci w takich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kierunek wybrałaś? ;) masz naprawdę zadbane i gęste włosy, ale 7 cm... Ja bym rozpaczała. ;) każdy centymetr na wagę złota, ale jeśli faktycznie rozdwoiły Ci się końcówki to nie ma czego żałować. ;)

    Ps poprzedniego komentarza możesz nie publikować przez wzgląd na zalogowanie na nie te konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dietetykę :) Bardzo dziękuję ;* Ja jestem bardzo zadowolona ze zmiany długości :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.