Moje pierwsze hybrydy [Semilac]

Cześć! :)
  Zainwestowałam niedawno w lampę UV, bazę, top, lakiery, pilniczki i inne drobiazgi. Usiadłam, poświęciłam około pół godziny i wyczarowałam sobie hybrydy. Zdaję sobie sprawę z tego, że daleko im do ideału, ale pierwszy raz stosowałam tę metodę i proszę o wyrozumiałość. Wszelkie porady chętnie przeczytam i proszę o ich zostawienie w komentarzu :). 
   Róż na paznokciach to Pink Doll, a różowe srebro to Pink Gold. Na każdym paznokciu znajdują się dwie cienkie warstwy lakieru, baza oraz top. Wszystkie lakiery, których użyłam możecie zobaczyć na dole posta. 






Pozdrawiam, Recenzjatorka


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam zakładać hybrydy - gorzej z ich ściąganiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze świetnie ci poszło! Niektóre salony nie robią lepszych :) Ja kiedyś też próbowałam ale tylko strasznie zniszczyłam paznokcie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor tego różu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To polaczenie kolorow wyszlo rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, robiłam w tamtym tygodniu pierwsze hybrydy, też semilac i podobne kolory na pierwsze zamówienie wybrałam i bardzo podobnie go wykonałam :D z tym że wytrzymały mi tylko tydzień i mogłam je normalnie zdjąć, nawet nie potrzebowałam acetonu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz jest rewelacyjnie :) Widzę Semilaczki i od razu wiem, skąd taka ładna, cienka warstwa lakieru :) Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pink gold mi się podoba:) ja mam trzy lakiery semilac, a dziś rano przy porannej kawie zamówiłam kolejne cztery:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te hybrydy, Pink Gold mam właśnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.