Moje włosy w maju {aktualizacja}.

Cześć!
   Ostatni czas nie jest dla mnie najłatwiejszy. Mam trochę zawirowań w życiu osobistym i staram się z tym uporać. Poza tym stoję też przed wyborem kierunku studiów i gdy już jestem prawie pewna, że ten, który przyszedł mi do głowy byłby idealny, to coś ten plan rujnuje. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś dla siebie, albo raczej wybrać coś z mnóstwa rzeczy, które mnie interesują. 
  Nie chciałabym zanudzać Was swoimi sprawami, ani tym bardziej żalić się, tym samym zarażając Was pesymizmem, bo nie to miałam na celu. Mimo wszystko, lubię się z Wami trochę dzielić tym, co dzieje się w moim  życiu, głównie ze względu na kilka z Was, które są mi bardzo bliskie i na których rady zawsze mogę liczyć. Przechodząc do tematu dzisiejszego posta, przybywam z aktualizacją włosową. Ostatni raz fotografowałam włosy w lutym, poprzednią aktualizację znajdziecie tutaj (klik). Przez te 3 miesiące czasami mogliście zobaczyć zdjęcia moich włosów na Instagramie. Przypomnę dwa z nich:




Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Sara, 18 (@sararec)


Inne zdjęcie z maja, gdy wyprostowałam włosy, żeby ocenić długość:


I na koniec zdjęcie "do góry nogami" czyli spodnia warstwa włosów, która jak zwykle wygląda lepiej, niż wierzchnia:


  Kolor włosów na zdjęciach jest przekłamany, wszystko zależy niestety od oświetlenia. Rzeczywistość najlepiej oddaje ostatnie zdjęcie. W następnym poście napiszę o mojej aktualnej pielęgnacji włosów, jeśli jesteście zainteresowani. W najbliższym czasie spodziewajcie się również kilku słów na temat perfum, które mnie oczarowały.

Pozdrawiam, Sara

7 komentarzy:

  1. Widzę, że Sary mają skłonność do fal i loków :) Jakbym swoje włosy widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne włoski, mam też problem z zrobieniem zdjęć gdzie kolor jest taki jaki ma być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne wlosy ! I jakie dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post z perfumami, sama szukam jakiegoś fajnego zapachu na lato:-) piękne włosy, ładnie się kręcą i mają super objętość:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na każdym ze zdjęć masz inny odcień włosów, światło rzeczywiście przekłamuje barwę. Ale loczki masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie prezentuja :) 3mam kciuki za wlasciwy wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają :) u mnie światło też niestety przekłamuje kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.