Dlaczego się uśmiechasz? #matura #zmiany #wiosna

Cześć!
   Wracam do Was po dłuższej przerwie, spowodowanej czasem maturalnym. Z egzaminów pozostał mi jedynie ustny angielski, o który się nie martwię. Dziś miałam ostatni z tych, których się obawiałam, zupełnie niepotrzebnie. Mimo trudnego, na pierwszy rzut oka, tematu (odnośnie idiomów)- udało mi się uzyskać 100% z matury ustnej z języka polskiego. Nadal jestem w szoku. Można więc uznać, że mam wakacje. Postaram się bywać na blogu jak najczęściej. Mam już kilka pomysłów na nowe posty i wpadł mi do głowy pewien plan. Mianowicie, chciałabym trochę rozszerzyć tematykę bloga. Jestem na siebie trochę zła, że z góry skazałam się na pisanie jedynie o kosmetykach. Co powiecie na niewielkie zmiany?
   Zostawiam tutaj kilka zdjęć, które udało mi się zrobić w ostatnim czasie. Do tej pory nie przepadałam za wiosną, w tym roku jednak wyjątkowo mi się podoba.











Napisz proszę w komentarzu, co ostatnio wywołało uśmiech na Twojej twarzy! :)

Pozdrawiam,
Sara

8 komentarzy:

  1. Uśmiech na mojej twarzy wywołała ostatnio u mnie pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bylam zadowolona ze jest burza!? Chociaz normalbie bym sie nie ucieszyla :) i oczywiacie pojawienie sie bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia ;) mój czas ostatnio zajmuje pisanie pracy magisterskiej ale już powoli wracam do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój uśmiech wywołała ostatnio... wizyta przedszkolaków w urzędzie, w którym pracuję. Z zawodu jestem nauczycielką - z powołania, miłości i pasji. Łzy mi się cisną do oczu na samą myśl, że nie mogę pracować w zawodzie, który sobie wymarzyłam jako mała dziewczynka i któremu poświęciłam całe swoje dotychczasowe życie... Wizyta tych małych szkrabów zwiedzających biura rozżaliła mnie okrutnie... serce rozsypało mi się z tęsknoty za szkołą i dziećmi na milion kawałków... ale mimo wszystko nie mogłam nie uśmiechnąć się na widok tych radosnych buziek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.