Moje włosy w lutym' 15 {dużo zdjęć!}

Cześć!
W lutym moje włosy miały trochę lepszy czas, wyglądały całkiem znośnie, ale niestety nie zawsze. W pierwszych dwóch tygodniach byłam z nich dumna, później trochę się przeziębiłam i na nich także się to odbiło. Poza tym w walentynki miałam studniówkę, więc zostały trochę natapirowane i spryskane lakierem (niżej będzie zdjęcie ze 100-dniówki), potem wyglądały trochę gorzej. Po studniówce zaniedbałam olejowanie głównie przez to, że zwyczajnie o nim zapominałam, albo mi się nie chciało. Zamiast tego przed myciem nakładałam na włosy maskę, albo odżywkę która się u mnie nie sprawdza po myciu. Jeśli już olejowałam, to olejem z awokado. Produkty, których najczęściej używałam to Balsam Mr. Potters z aloesem i jedwabiem, odżywka Nivea Long repair i odżywka z Avonu z kompleksem Nutri 5.

Zdjęcia poniżej zostały wykonane z lampą błyskową, co pewnie zauważyliście, ale wolałam to zaznaczyć.






Tutaj z kolei zdjęcia bez lampy, w świetle dziennym:




I wspomniane zdjęcie ze 100-dniówki :) Miałam zupełnie inny zamysł fryzury, ale gdy kupiłam sukienkę bez ramiaczek niestety mój pomysł musiał ulec zmianie. Nie chciałam mieć całkowicie odkrytych ramion, więc włosy zostały częściowo rozpuszczone.


Pozdrawiam, Sara

23 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciu ze studniówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, podobają mi się!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy piekne:) ale bym chciała takie fale

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś. Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Sama go robiłaś? Włosy tez śliczne. Chciałabym tak wyglądać na swojej studniówce. Powodzenia w przygotowaniach do matury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak, sama :) Bardzo się cieszę, że się podoba!

      Usuń
  5. Masz przepiękne włosy Kochana!! :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu ze studniówki. Będę zaglądać częściej, powodzenia. : )
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pięknie. Robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądałaś pięknie na studniówce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję, jesteście kochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądałaś na Studniówce! ;) Masz piękne, zdrowe włoski ;) śliczne fale ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne wlosy ! Cudowna z Was para, pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie sie prezentuja i ten kolor :) Wygladaliscie przepieknie na studniowce, Ty zwlaszcza, tak delikatnie i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Takie gładziutkie, że aż chce się dotknąć :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczo wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myslalam ze bedzie wiecej zdjec :) podobaja mi sie Twoj ten skret :D pieknie wygladalas na 100dni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne masz włosy a na zdjęciu ze studniówki wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz na tej studniówkowej fotografii :) Włoski też masz piękne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.