Co zamiast olejowania?

Witajcie!
W mojej pielęgnacji włosów przełomem było rozpoczęcie olejowania włosów. Oczywiście efekty nie przyszły od razu, ale z upływem czasu włosy były w coraz lepszej kondycji. Ostatnio trochę zaniedbałam ten element pielęgnacji, co niestety odbija się negatywnie na ich stanie. Gdy mówię o olejowaniu włosów ludzie dziwnie na mnie patrzą, nie przyjmują do świadomości, że coś takiego istnieje. No bo jak to tak, olej na włosy? Olej na włosy to super sprawa! Ale co, jeśli nie sprawdza się u nas to, co u innych jest hitem? Warto znaleźć zastępstwo.


Po pierwsze powinnaś wypróbować różne oleje i różne metody olejowania, tutaj odsyłam do postów, które mogą być pomocne: dobór oleju do rodzaju włosów i sposoby olejowania włosów .


Gdy już odkryłaś, że olejowanie nie jest dla Ciebie, warto poszukać zamienników. U mnie sprawdza się maskowanie. Przed myciem nakładam maskę na ok. pół godziny, potem normalnie myję włosy i nakładam lekką odżywkę. Maska, tak jak olej, zabezpieczy końcówki włosów przed wysuszeniem podczas mycia i fajnie je nawilży. 

Kolejna metoda to kremowanie. Wszystko wygląda podobnie jak w przypadku oleju, ale jak nazwa wskazuje, nakładamy zamiast niego krem. U wielu dziewczyn sprawdza się krem z Isany, Kakao i Masło Shea, a także krem do rąk z mocznikiem tej samej firmy. Warto spróbować!

Możesz też dodawać oleje do odżywek czy masek i w ten sposób wzbogacić o nie swoją pielęgnację. Warto też po pewnym czasie używania "zamienników" sprawdzić, czy oleje nadal są Twoimi wrogami :) 

Pozdrawiam, Recenzjatorka

21 komentarzy:

  1. Ja trafiłam na wspaniały olej - kokosowy, ale tylko na zdrową część włosów, ale na rozjaśnianą jeszcze dobrego oleju nie znalazłam i próbuję wszystkiego po kolei:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie raczkuję, jeśli chodzi o olejowanie włosów, ale po każdym myciu nakładam olejek na końcówki, co mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowanie moje włosy uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamiast "zamienników" przeczytałam "ziemniaków" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja olejuje kremuje i maseczkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami oleje są zbyt ciężkie lub zbyt lekkie dla włosów. Niektóre ciężo zmyć - na takie najlepiej sprawdza sięmetoda olejowania i maskowaia razem :) Wtedy włosy łatwiej będzie zmyć i przy okazji maska z olejem zrobi swoje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie przypadkiem widać krem z Isany, Kakao i Masło Shea. :D Haha. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleje do maski i odżywki - najlepszy sposób :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie olejowanie najlepiej sprawdza się na odżywkę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnie stuningowałam beznadziejną maskę olejem z pestek winogron i miodem. Stosuję ją przed myciem i taka mieszanka podoba mi się bardziej niż czysty olej, bo nakłada się na włosy błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi po olejach wypadają włosy, są tak ciężkie, że nie panuję nad nimi;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak najbardziej chwalę sobie olejowanie :) Ale kremowanie i maskowanie również dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. musze w końcu spróbować olejowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie olejowanie ma zbawienny wpływ na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masło Shea moje włosy pokochały :) Oleje też bardzo lubią, natomiast maskowania wspomnianego przez Ciebie jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy ! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie jestem w fazie testowania, co dobrego przynosi jaki produkt moim włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam masłowanie :p masłem shea :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.