Przeczytaj, zobacz, posłuchaj #4

Cześć!
Przychodzę do Was z kolejną porcją linków, które przemknęły przez moją przeglądarkę w tym tygodniu i którymi chciałabym się podzielić. Oczywiście, jak zawsze zachęcam do zostawienia jakiegoś linku po sobie oraz do wyrażania swojej opinii na temat tych, które ja wybrałam :) Pochwalę się jeszcze, że ten tydzień był dla mnie dobry- zdałam egzamin na prawo jazdy i mam już za sobą studniówkę :)

1. Kilka przepisów, które pomogą przemycić szpinak do naszego menu. Sama zostałam prawie zmuszona do jedzenia szpinaku, ze względu na zawartość minerałów i witamin. Choć wiadomo już, że wcale nie zawiera tak dużo żelaza, jak powszechnie się uważa, to jednak ma go w sobie trochę i warto wprowadzić szpinak do swoich obiadów. Jak zrobić to smacznie? Sprawdzajcie tutaj: 1-roladki, 2-naleśniki, 3- placuszki, 4- zapiekanka, 5- ciasto


2. Kolejny link poprowadzi Was do bloga, na którym autorka zaskakuje pięknymi zdobieniami paznokci, będziecie pod wrażeniem! Jest też sporo postów instruktażowych, które pokierują Was krok po kroku w drodze do ciekawego wzoru na płytce paznokcia.

3. Ciekawe wskazówki, na temat tego gdzie przechowywać kosmetyki i akcesoria do makijażu. Na kilka z nich na pewno nie wpadłabym sama :)

4. Na blogu Kasi znajdziecie propozycje kosmetyków, które początkująca włosomaniaczka powinna wypróbować i które tworzą ciekawy zestaw dla kogoś, kto ma nieduże pojęcie i pielęgnacji włosów.

5. Na blogu Produkt Natury możecie przeczytać o wybielaniu zębów w domu. Swoją drogą cały blog jest kopalnią ciekawych informacji, a odkryłam go całkiem niedawno.

6. Na koniec zostawiam Was z blendem:



Pozdrawiam, Recenzjatorka

6 komentarzy:

  1. idę oglądać strony jakie polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szpinak to zdecydowanie nie dla mnie. Kiedyś lubiłam tak finezyjnie ukłaać kosmetyki, ale zaczeło mnie denerwować, że tak szybko się kurzą i dużo z tym roboty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły na przechowywanie kosmetyków podobają mi się nieziemsko! Patera wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wykorzystuje na kosmetyki wszelkie pudełka, słoiki, kartoniki itp :) podoba mi sie pomysł z patera na lakiery.
    Uwielbiam szpinak<3 roladki robie nieco inaczej, bardziej dietetycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=1wHIBtfdGjk :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.