Przeczytaj, zobacz, posłuchaj #3!

Cześć!
Jak mija Wam piękny, niedzielny poranek? Przyznam, że mi sprzyja poczucie, że nie muszę rano wstawać do szkoły- mam przed sobą jeszcze tydzień ferii. Przybywam, aby podzielić się z Wami linkami, które zaciekawiły mnie w minionym tygodniu. Jeśli macie ochotę, zapraszam do klikania, przeczytania, zobaczenia oraz posłuchania! :)

1. Ciekawy artykuł o ftalanach i parabenach. Zawsze wiedziałam, że parabeny to zło, ale nie sądziłam, że może być aż tak duże. Chyba będę czytać składy jeszcze uważniej!

2. Tekst o tym, jak radzić sobie ze stresem. Nie wiem jak Wy, ale ja mam z tym spory problem. Tekst może nie będzie dla wielu szczególnie odkrywczy, ale zawiera instrukcje do kilku ćwiczeń, o których wcześniej nie słyszałam.



3. Wszystkie przydatne informacje na temat przedłużania świeżości włosów zebrane w jednym miejscu, na blogu Magdy. Jeśli macie problem ze zbyt szybko przetłuszczającą się skórą głowy, wiecznie nieświeżymi włosami u nasady- warto zajrzeć. 

4. Dlaczego warto zdecydować się na zostanie dawcą. Sama od dłuższego czasu zastanawiam się nad wypełnieniem oświadczenia woli o przekazaniu organów w wypadku śmierci. Ten tekst jeszcze bardziej mnie zmotywował do tego, by to zrobić. Myślę, że to tylko kwestia czasu. I zachęcam do przeczytania tekstu oraz do odwiedzenia strony dawca.pl.

5. Dlaczego warto i jak przygotować smaczne smoothie przeczytacie na blogu urodaiwlosy.pl. Oprócz tego zapraszam też po szybki przepis na koktajl brzoskwiniowy u lifeinblondcolor.pl, który na pewno niedługo wypróbuję :) Nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo ciężko idzie przemycenie kilku porcji owoców do dziennego jadłospisu, a blender to świetne rozwiązanie. Ja swój kupiłam w Biedronce i chyba czas powrócić do regularnego miksowania :)


6. Jeśli interesujecie się fotografią, chcielibyście pogłębić swoją wiedzę w tej kategorii, to polecam bloga Jest Rudo. Dużo ciekawych instrukcji oraz inspiracji! :)

7. Na koniec zostawiam Was z tytułami dwóch filmów, które ostatnio obejrzałam i tego nie żałuję. Nie są to dzieła, które zapamiętam na długo, ani z rodzaju tych, które mnie wstrząsnęły, albo doprowadziły do łez, ale są naprawdę ciekawe. Pierwszy z nich to ,,Zaginiona dziewczyna", a drugi ,,In your eyes", obydwa są z 2014 roku.

Zachęcam do pozostawiania swoich linków, ciekawych odkryć, piosenek, zdjęć, wszystkiego co przyjdzie Wam do głowy :)!

Pozdrawiam, Recenzjatorka

10 komentarzy:

  1. artykuł o stresie lecę czytać :) a filmy oba widziałam - in your eyes jest przepiękny bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzykoterapia na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BLoga jest rudo uwielbiam :)
    Zagladam do linku z włosami i oczwyście ze smoothie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja unikam parabenów jak ognia, PEG-ów choćbym chciała to jednak nie zawsze mi się uda uniknąć :) Ja miałam 4 miesięczny okres bardzo stresowy, w takim stopniu, że nic mi dosłownie nie pomagało, a skutkiem tego długiego stresu jest to, że mi włosy nie rosną, no ale dietą też można wspomóc organizm w czasie takiego kryzysu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry ten artykuł o parabenach i ftalanach. wzbogaciłam swoją wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, znalazłam się u Ciebie, dziękuję! :D
    Oj tak, jest Rudo pomaga w zrozumieniu fotografii. Ja co prawda się już od dłuższego czasu tym interesuję, ale powiem, że czasami wyhaczę u niej taką ciekawostkę, która bardzo mi się przydaje. :) A o tym jak radzić sobie ze stresem zaraz przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią obejrzę film, który polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dalej ociągam się z podpisaniem takiego oświadczenia woli ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogladalam "zagniniona dziewczyne' i uwielbian ten film.:) musze obejzec te drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam porady dotyczące przedłużania świeżości włosów, bo po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych mam z tym ogromny problem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.