Ile zapachu melona zmieściło się w wosku Yankee Candle- Waikiki Melon?

Cześć!
Już dawno nie pojawiały się tutaj recenzje wosków od Yankee Candle. Ostatnio w ogóle ich nie odpalam. Zraziłam się po kilku nowych zapachach i zrobiłam sobie przerwę. Chyba czas powrócić do ulubionego Macintosh Spice i Lovely Kiku. Dziś o jednym z nowszych zapachów. Czy to kolejny ulubieniec zdradzę Wam za chwilę.


Ja swój wosk kupiłam w sklepie Goodies.pl za 7 zł. Na podstronie produktu zauważyłam przyznanych 5 na 5 możliwych gwiazdek, które pochodzą z 6 różnych opinii i to mnie skusiło do jego zakupu.


Opis ze strony sklepu: ,,Waikiki – czyli doskonale egzotyczna, wymarzona, w idealny sposób rajska plaża – to najważniejszy punkt odległego Honolulu. To w tym miejscu koncentruje się życie miasta znanego z serdeczności jego mieszkańców, pokazów na których obejrzeć można spektakularne tańce i sztuczki wykonywane z żywym ogniem. Waikiki to też piękne, tańczące w rytm hula dziewczyny i kolory egzotycznych kwiatów zamienianych w zawieszane na szyjach turystów wieńce. To wszystko – cały ten wyjątkowy i bardzo wakacyjny klimat – kondensuje się w wosku Waikiki Melon, czyli w kompozycji sprawnie łączącej w sobie aromat dojrzałego i słodkiego melona skropionego dla kurażu odrobiną soku ze słonecznej, orzeźwiającej pomarańczy."


Przyznam, że ja w tym wosku zupełnie nie czuję ani melona, ani pomarańczy. Zapach jest ciężki do określenia, według mnie jest bardzo sztuczny. Wosk jest bardzo wydajny i dość trwały. Waikiki Melon najintensywniej pachnie po ok. 5 minutach od podgrzania, ale sam w sobie nie jest zbyt mocny. Niestety, nie wpasował się on w moje gusta, a zapowiadał się bardzo ciekawie. Szkoda, że znowu to, co przez innych jest oceniane bardzo wysoko u mnie nie zdało egzaminu. Mimo wszystko, myślę że warto wypróbować ten zapach, skoro jak widać jestem wyjątkiem, któremu zapach nie przypadł do gustu :)


Ten i inne woski możecie kupić na stronie Goodies.pl, z której sama korzystam. Już wielokrotnie wspominałam, że nigdy się nie zawiodłam na tej stronie. Przesyłka przychodzi na czas, w dobrym stanie i woski są często w cenach promocyjnych. 

Miałyście okazję powąchać Waikiki Melon? Co o nim sądzicie? :)
Jakie są Wasze ulubione zapachy od YC?

Pozdrawiam, Recenzjatorka

12 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu za to Bahame uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. te woski wyskakują mi wszędzie;p prześladowcy, chyba i ja się skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już kilka tych wosków, ale tego zapachu jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię melony, ale jak ten wosk nie pachnie melonem to po co mi ten wosk? hmm..

    OdpowiedzUsuń
  5. Natrafiam dzisiaj już kolejny raz na wosk YC i nie wiem czy nie będę musiała się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnego z ich wosku ale chyba muszę się wreszcie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wyraziłaś się o nim jakoś rewelacyjnie, a mimo to egzotyczne zapachy mnie kuszą, więc pewnie i tak go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam wosków zapachowych, ponieważ nie mam podgrzewacza! Ale z melonem chętnie bym się zaprzyjaźniła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero niedawno przetestowałam. I odpalałam go z zupełnie odwrotnym nastawieniem. Zaskoczył mnie, pozytywnie! Jak na zapachy słodko-owocowe to jestem na tak. Całkiem udana kompozycja. :-).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.