Aktualizacja włosowa- styczeń '15

Cześć!
Przyszedł czas na kolejną aktualizację. Czy tylko mi czas tak szybko upływa? Dopiero co dodałam grudniowe zdjęcia... Standardowo, moje włosy każdego dnia w tym miesiącu wyglądały inaczej, co ciężko było uchwycić na zdjęciach. Znacznie częściej spotykał mnie bad hair day, ale były też dobre momenty. Myślę, że te gorsze wynikały ze zbyt częstego używania produktów ziołowych na długości. Skręt również bywał bardziej i mniej zdefiniowany. Poza tym podcięłam samodzielnie włosy o 3 cm.  
Przyznaję przed Wami i przed samą sobą, że ostatnio zaniedbałam swoje włosy, w szczególności końcówki. Ciągle zapominam o dłuższym olejowaniu, nie mam siły czekać na zmycie maski, którą wcześniej mogłam nosić godzinami. Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy :)



W tym miesiącu najczęściej używałam następujących produktów:

szampony:
-Isana Med z mocznikiem
-Timotei, 2w1, Intensywna pielęgnacja

oleje:
-awokado

odżywki i maski:
-Kąpiel Agafii, Maska do włosów siedmiu ziół
-Joanna, Odżywka do włosów z lnem i rumiankiem
-Mrs. Potter's, Balsam odbudowa i nawilżenie (aloes i jedwab)

zabezpieczanie końcówek:
-olej z awokado

wcierka:
-Green Pharmacy, Eliksir ziołowy wzmacniający, przeciw wypadaniu

oprócz tego:
-peeling kawowy
-płukanka z dodatkiem soku z cytryny
-skrzyp do picia jako suplementacja



Pozdrawiam, Recenzjatorka

17 komentarzy:

  1. Odżywkę Joanny bardzo lubię. Ja ostatnio też trochę zaniedbuję włosy. Niestety ale sesja pochłania cały wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój czas pochłaniają Mały Mysz, praca i domowe obowiązki... Codzienna pielęgnacja ogranicza się więc do podstaw i czasem nawet na odżywkę nie mam ochoty go tracić...

      Usuń
  2. Wszyscy chwalą ten balsam z aloesem, może w końcu też się na niego skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie lubię się ostatnio z joanną ;)
    Ślicznie się włosięta Ci pokręciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny odcień brązu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą odżywkę od Mrs. Potter's. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie sie prezentuja i jaki blask :) Ja rowniez ostatnio stracilam cos cierpliwosc do masek - mlyn w robociznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz włosy - cud miód! :)))
    Kocham Mrs.P :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś moje kosmetyki i inne specyfiki których używałam tworzyły podobną listę, teraz ogranicza się ona do 4 pozycji i jestem mega zadowolona, a moje włosy w najlepszym jak dotąd stanie :)
    Swoją drogą muszę zrobić również taką aktualizację.
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, również pozdrawiam :)!

      Usuń
  9. dawno nie miałam odżywki z Joanny, obecnie używam Kallosa

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy. A na ten balsam Mrs. Potter's czaje się już długo ale czytałam dużo negatywnych opinii :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne włosy :) u mnie również szampon Isana z mocznikiem, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą odżywkę z Mrs. Potters w kolejce, mam nadzieję że i mi przypadnie do gustu :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.