Aktualizacja włosowa grudzień 2014

Witajcie!
Dawno mnie tutaj nie było, ale mam kilka świeżych pomysłów i postaram się je zrealizować w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że chętnie przeczytacie przyszłe posty. Dziś przychodzę do Was z trochę opóźnioną aktualizacją włosową. Zdjęcia zostały wykonane ok. 2 tygodnie temu, ale z różnych powodów, nie mogłam dodać aktualizacji wcześniej.

W tym miesiącu najczęściej używałam następujących produktów:
szampony:
- Isana Med z mocznikiem
- Timotei, 2w1 Intensywna Pielęgnacja

oleje:
- Babydream dla dzieci (niebieska butelka)
- olej z pestek winogron

odżywki i maski:
- Seboradin, balsam z olejem arganowym, do włosów wypadających
Kąpiel Agafii, Maska do włosów regenerująca ekspresowa 
- NaturVital, Maska aloesowa

zabezpieczanie końcówek:
- Marion, Olejki orientalne


listopad/ grudzień

A jak kondycja Waszych włosów w tym miesiącu? :)

Recenzjatorka


9 komentarzy:

  1. Piękne są. Marzy mi się właśnie taka długość i cięcie jak u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że dbasz bardzo o swoje włosy ;) ja również sięgam po olej Babydream, a także zabezpieczam końcówki Marionem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj moje włosy przeszły farbowanie i zdecydowanie muszę się wybrać do podcięcia końcówek :) W końcu udało mi się dorwać polecany przez wszystkich szampon aloesowy i nie mogę się doczekać, aby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tutaj widzę wspaniałe nawilżenie! :) Jakie słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnicę widać :) Włosy zagęściły się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, piękne są ! ; ) mam nadzieje że mi też uda się zajść aż tak daleko i cieszyć się tak pięknymi włosami. Mimo mojego ŁZS :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.