Aktualizacja włosowa- listopad 2014.

Cześć!
Uwielbiam kogoś, to wymyślił weekendy. Z drugiej strony, mógł dołożyć jeszcze jeden dzień.. Ten weekend wyjątkowo dał mi odetchnąć od wszystkiego. Może nie był jakiś wyjątkowy, zdarzyło się w nim też sporo złego, ale mimo wszystko- pozwolił mi się zdystansować i odpocząć. Dał mi też szansę na nadrobienie zaległości tutaj oraz na Waszych blogach. Chociaż i tak zostało mi jeszcze trochę komentarzy do napisania :)
Dziś przychodzę do Was z aktualizacją włosową. Zaznaczam, że oba zdjęcia zostały wykonane z lampą błyskową, bo niestety warunki oświetleniowe nie pozwoliły mi na zdjęcia bez jej użycia. 

październik/ listopad

Bardzo się cieszę, że październikowe problemy ze skrętem okazały się chwilowe. I chociaż teraz nie jest także idealny, to jestem zadowolona, różnica jest spora. Włosy są też bardziej nawilżone. W październiku i listopadzie rzadko olejowałam włosy, a jeśli już, to nakładałam olej tylko na ok. 10 min przed myciem. Częściej za to wykonywałam peeling skóry głowy. Do mycia używałam najczęściej szamponu Isana Med z mocznikiem, a po myciu nakładałam na włosy maskę aloesową NaturVital albo Seboradin przeciw wypadaniu włosów. Końcówki zabezpieczałam serum z Mariona lub olejem z pestek winogron. Nie suszyłam ani nie prostowałam włosów. Na zdjęciu pokazane są po naturalnym wyschnięciu, po użyciu peelingu kawowego na skalp, szamponu Natei ( z SLS) oraz balsamu Seboradin do włosów wypadających- na długość ale też na skórę głowy.

Pozdrawiam, Recenzjatorka

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ci takiego ładnego skrętu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica jest ogromna! U mnie teraz zaczyna się jakiś okres rozprostowanych loków wrrr :/ Jakoś sobie poradzimy! ;) Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac zmiane:) mam pytanie jakie oleje nakladasz na dlugosc?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie najczęściej awokado, ale też arganowy i Babydream dla dzieci :)

      Usuń
  4. Woow, na serio duża zmiana :D Super, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję uzyskania takiego skrętu i szczerze zazdroszczę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  6. o wiele lepszy skręt, włoski bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica w skręcie od razu rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. skręt zdecydowanie się poprawił!

    OdpowiedzUsuń
  9. Roznica jest zdecydowanie spora ;) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne włosy! Naprawdę masz do nich rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny skręt! Moje włosy są takie nijakie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! spora różnica i świetny masz ten skręt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadlam na Twojego bloga przypadkiem, ale bardzo mi sie spodobal. Sluchaj, mam takie pytanie, poniewaz widze, ze tez walczysz ze swoimi wlosami i jestes wlosomaniaczka- jak ja ^^ Powiedz mi Saro, co mam robic ze swoimi wlosami, aby staly sie jedwabne, slizkie oraz najwazniejsze, aby sie nie puszyly!
    Moje wlosy sa bardzo podobne do Twoich -dlugosciowo( moze moje sa dluzsze o pare cm) i rowniez skrętowo!Mam taki sam skret jak Twoj, czasem jeszcze wiekszy, nienawidze tych wlosow, chcialabym aby troche sie rozprostowaly,chcialabym tez abys mi doradzila jakie stosowac olejki-uzywam rycyny, masek z miodu, keratyny w szamponie odzywce i serum, zazywam tabletki z biotyna, BIOTEBAL. Moglabys mi cos jeszcze doradzic!?!? ANETA :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aneto! :)
      Bardzo chętnie pomogę Ci z Twoimi włosowymi problemami na tyle, na ile będę mogła. Najlepiej byłoby, gdybyś odezwała się na mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com. Potrzebuję trochę większej liczby informacji :) Na dzień dzisiejszy mogę Ci powiedzieć, że Twoja pielęgnacja prawdopodobnie jest zbyt proteinowa i stąd puch. Warto wprowadzić produkty emolientowe i humektantowe. Moim włosom odpowiada w tej kwestii odzywka Garnier Awokado i Karite, Seboradin z olejem arganowym, Aloesowa maska NaturVital, Joanna z Lnem i rumiankiem. Mi najbardziej w pielęgnacji pomagają oleje nakładane przed myciem, w szczególności olej z awokado i oliwka Babydream dla dzieci :) Dużo zależy też nie tyle od produktów, a od tego jak ich używasz i jak obchodzisz się z włosami. Jeśli chcesz porozmawiać to zapraszam jeszcze raz na e-mail :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.