Fotorelacja z imprezy 18-stkowej :)

Witajcie!
Ten post miał pojawić się tutaj wczoraj, ale uznałam że nie ma to większego sensu, skoro lista czytelnicza nie działa. Jednak dziś coś się ruszyło, weszłam i wszystko jest okej. Też miałyście z tym problem? Ostatnio wspominałam Wam, że zbliża się moja impreza z okazji 18stych urodzin. Dziś kilka zdjęć. O prezentach może opowiem dokładnie innym razem, ale dostałam mnóstwo biżuterii i kwiatów i trochę kosmetyków, co pewnie szczególnie Was zaciekawi. Zdradzę, że jestem w trakcie testów i jestem zadowolona :)






Ogólnie zdjęć nie mam za dużo, nie będę Was zasypywać zdjęciami całej rodziny i znajomych, ale chciałam by znalazł się tu ślad z tego wyjątkowego dla mnie dnia :)

I taki mały, dzisiejszy bonus:


Recenzjatorka

16 komentarzy:

  1. widzę świetnie się bawiłas, wygadałaś ślicznie! Masz mega brwi,cerę i wgl wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki! :) Wiesz ile z tymi brwiami było zachodu? W przeddzień osiemnastki byłam u kosmetyczki, a nadal nie są równe. Mama mnie straszyła, że jak pójdę to zostanę z cienkimi kreskami i będzie mi musiała domalowywać przed imprezą, ale na szczęście jest w porządku :D

      Usuń
  2. Miło się czyta takie posty :) Ach kiedy to moja była :(

    OdpowiedzUsuń
  3. widać impreza udana :)
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna imprezka :) I fajne zdjęcia :) Miło się oglądało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. problem był u wszystkich. Na szczęście np. feedly działało normalnie. Super impreza, ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę to witam w świecie "dorosłych " :D
    widać,że impreza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wygladalas i widac, ze impreza byla udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdjęciach wnioskuję , iż był to wspaniały wieczór :) Oczywiście jestem ciekawa prezentów :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie wszystkiego dobrego w dorosłej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądałaś kochana : ) Niby tylko biała sukienka, a jak mega z klasą i wyczuciem. Uwielbiam Cię za tą Twoją dozę nieśmiałości, ale jednak wiary w siebie : ) newM.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny subtelny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.