Aktualizacja włosowa- czerwiec '14.

Witajcie!
W tym tygodniu będę zabiegana, ze względu na ostatnie dni, kiedy można złapać jeszcze jakieś oceny, ale też ze względu na to, że jestem w trakcie przygotowywania swojej zaległej imprezy osiemnastkowej, która odbędzie się w końcówce czerwca. Mimo wszystko postaram się dodać kolejny post na temat pielęgnacji latem. Proszę o wyrozumiałość :)

Tymczasem przychodzę do Was ze zdjęciem włosów z czerwca, wykonanym konkretnie dzisiaj. Muszę chyba wrócić do standardowych zdjęć porównawczych (ukazujących zmianę od  miesiąca do miesiąca). Nie zrobiłam takiego zdjęcia w maju, a w czerwcu też zdjęcie nie wyszło idealnie. W lipcu już wracam do starej formy aktualizacji.


Ogólnie chyba nie wyglądają najgorzej, ale to co mnie niepokoi to fakt, że moje końcówki znowu się przerzedzają i to dość widocznie. Poza tym nadal zmagam się ze wzmożonym wypadaniem włosów i na początku tygodnia muszę odebrać wyniki badania krwi. I zmajstrować tę wcierkę o której Wam pisałam. Tyle, że ciężko znaleźć chwilę w tym całym zabieganiu. Może to też przyczynia się do wypadania. W wakacje się odstresuję i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

Na zdjęciu włosy po użyciu: szampon Eva brzozowy; na skalp jogurt naturalny + kawa nałożony na 5 minut, a później wcierany w skalp (jako peeling); odżywka Nivea Long Repair. 

Jak się mają Wasze włosy w czerwcu? :)
Recenzjatorka

29 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że są mniej spuszone niż zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. Ale za to straciły na objętości ;<

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo naturalnie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana długie masz włosy, na pewno są dłuższe od moich! Wyglądają na bardzo gęste i zdrowe. A co do końcówek, ja olejuję ostro olejkiem arganowym :P Z wypadaniem ja nigdy nie miałam większych problemów, sama nie wiem czemu, nawet jak były spalone to nie wypadały... Chociaż i tak mam o wiele mniej włosów niż np. 10 lat temu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz dłuższe! :P W rzeczywistości nie są gęste, niestety. Najgorsze jest to, że już mam wyniki i wyszły dobrze, więc nie wiem co jest przyczyną wypadania..

      Usuń
  4. Twoje włoski prezentują się bardzo pięknie :) Końcówki faktycznie troszkę się przerzedziły. Za jakiś czas je podetniesz i będzie okej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne włosy :D, ja moje zapuszczam i od czasu do czasu tlyko obcinam z objetosci :D duzo dała mi kuracja bioxsine do ktorej wroce na jesien :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne masz te włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje końcówki też się ostatnio przerzedzały bez większego powodu...
    Sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super włoski :) Wyglądają mega zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć takie falujące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo ładnie, zero puchu! Końcówki rzeczywiście nie powalają gęstością, ale podetniesz, odpoczniesz w wakacje i będzie OK. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy zdecydowanie na plus : ) kiedy zobaczyłam do zdjęcie moja pierwsza reakcja "Oooja, o ile dłuższe!" newM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie ma porównania:) Ale bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne masz włoski, muszę w końcu spróbować jakiegoś peelingu, bo często o nich u Ciebie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne fale ! Moje włosy w tym miesiacu mają się bardzo dobrze, wyglądają ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne masz włosy, zazdraszczam! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci tych fal:) moje włosy odkąd o nie dbam zaczęły się prostować :( z jednej strony to fajnie, bo dużo prościej z takimi żyć na co dzień. Ale z drugiej strony fale są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam mały problem z końcvami i z wypadanniem. Mam nadzieję, że wyniki krwi wyszły dobrze !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja walcze z zageszczaniem sie wlosow od lat... a tu nic :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.