Aktualizacja włosowa- maj 2014.

Witajcie!
Ostatnio nie ma mnie tu zbyt często. Najpierw miałam trochę problemów osobistych, teraz gdy mam wolne i mogłabym coś napisać, staram się jakoś odreagować i zbieram się do nauki. Całe szczęście, że chociaż zadania z chemii mam już za sobą. Przy okazji, powodzenia w najbliższym czasie, maturzyści! Cieszę się, że czeka mnie to dopiero za rok.. 
Aktualizacji włosowej z kwietnia nie było. Nie było pogody, gdy było z kim i czym robić zdjęcia. Była pogoda gdy nie miał kto i czym je zrobić. I teraz wcale nie jest inaczej. Pogoda nie rozpieszcza, oświetlenie ciągle nie to, albo sprzęt szwankuje. Ale aktualizacja jest. Tyle, że dość nietypowa, ale to już zobaczycie sami.

1 maja byłam na 18-stce kolegi. Przed imprezą, rano umyłam włosy, nałożyłam na nie trochę męskiego żelu z Isany połączonego z odżywką DeBa w proporcji 1:1 i związałam je w ślimaka, a później (ok. 13) rozpuściłam i lekko podsuszyłam. Same dosychały do 17.  Zazwyczaj gdy mam gdzieś wyjść na mojej głowie dzieją się cuda i mimo usilnych starań wyglądają subtelnie ujmując- źle. Tym razem było całkiem w porządku. A że innych zdjęć nie mam, to proszę:



Może nie będę się rozwodzić na temat mojej nie-fotogeniczności. Popatrzcie na mój skręt. Wyglądał na prawdę nieźle, jak na możliwości moich włosów. I tak też ostatnio się zdarzało, że przysparzał mi więcej radości niż problemu, nareszcie! :)

Jeszcze porównanie z marcowym zdjęciem. Teraźniejsze nie jest dobrej jakości, ale chciałam tylko pokazać Wam ogólny zarys tego jak się zmieniły, chodzi mi o skręt.

marzec                                        maj

Proszę, powiedzcie, że też widzicie zmianę na lepsze! :) A tak serio to proszę o szczerą opinię. O tym co zauważyłam ostatnio w moich włosach, napiszę niebawem. Mam zamiar też rozpocząć poszukiwania włosowej siostry.

Wasza Recenzjatorka

25 komentarzy:

  1. Widzę pozytywną zmianę - piękny połysk, lepszy skręt... Bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny patent odżywka+żel:) Skręt wyszedł świetnie! W ogóle w porównaniu z marcem nabrały blasku i kręciołki wydają się ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepszy skręt ;) słodkie, nieogarnięte kręciołki!;D ja włosowe siostry już odnalazłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnę na Twojego bloga zobaczyć kto to :)

      Usuń
  4. Śliczne włoski :)
    Jako tegoroczna maturzystka nie dziękuję (żeby nie zapeszyć) :) I jednak współczuję, bo nowa matura, która Cię czeka jest bardzo trudna. Nie wyobrażam sobie wylosowania tematu maturalnego i za 15 minut omówienie go. Może po prostu wydaje mi się trudna, bo byłam nauczana w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat fakt, niestety będzie trudniej. Poza tym z chemii, którą zdaję będzie jeszcze więcej zadań. Możecie mi tylko współczuć :D

      Usuń
  5. jak ładnie Twoje włoski wyglądają jest różnica :) a na imprezę fryzura prezentowała się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne kręciołki kochana :) Widać bardzo ładnie różnicę - poprawa zdecydowanie na lepsze :) Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać różnicę, jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz lepszy skręt :-) piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. W porownaniu do marca, faktycznie skret prezentuje sie super :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. wielka zmiana. więcej blasku, lepszy skręt i ogolnie widać, że są zdrowsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie ładnie się pokręciłaś :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydają się bardziej skręcone i dużo bardziej błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne! Duża zmiana jeśli chodzi o skręt i połysk ;) U mnie niedawno był post o pielęgnacji moich loczków, jeśli masz ochotę przeczytać to zapraszam :)
    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać dużą różnicę w skręcie, chociaż w połowie taki bym chciała mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze można przyznać, że twoje włosy zrobiły duży krok do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne kręciołki. Duża zmiana oczywiście na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście,że jest zmiana-pięknie się błyszczą a cudowne loczki zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz tak piękne, kosmicznie wręcz - włosy, że wole tego nie widzieć - bo mnie skręciło z zazdrości jak te Twoje loczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj widać zmianę na lepsze, widać ; ) i mówię to oczywiście całkowicie szczerze : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że widać zmianę na lepsze. Mam wrażenie (bo ja się na kręconych nie znam), ze poprawił Ci się skręt. No i jest blask :) Są ładne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.