Projekt Czeszemy się #2 koczek

Cześć! :)
Tydzień temu wspomniałam Wam o akcji Czeszemy się na blogu Makapaka. Tydzień temu pokazała Wam fryzurę z warkoczem, w tym niestety wcale nie będzie ambitniej. Zrobiłam już dziś 2 inne fryzury w trakcie dnia, ale mój młodszy brat nie opanował chyba jeszcze mechanizmu robienia zdjęć, więc dopiero teraz zebrałam się do zaplecenia i chłopak cyknął zdjęcia. Obiecuję, że za tydzień już nie będzie warkocza!


Jeszcze kilka zdjęć "z profilu" :)




Najpierw zaczynając od lewej strony zaplotłam dobieranego warkocza, a później z niego koński ogon, na włosy nałożyłam mały wypełniacz do koka i rozłożyłam na nim włosy, resztą owinęłam kok. Nic ambitnego :c

Recenzjatorka

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna fryzura, łatwa do wykonania i efektowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha nic ambitnego :D
    ja nawet takiego warkocza nie umiem zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. Będę musiała wypróbować na siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Ja nie potrafię sobie zrobić takiego warkocza przy głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde nie słyszałam o tej akcji a szkoda! ładna fryzura, masz piękny połysk włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze można się zgłosić :)
      A blask to bardziej zasługa lampy

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta fryzura, z tym że, ja nie mam cierpliwości do robienia warkoczy na swojej głowie :(

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne upięcie, jak dla mnie idealne na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to warkocze możesz pokazywać co tydzień. Świetna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, ja nawet nie potrafię zrobić dobieranego, gratuluję zdolności :))
    Ania P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzura śliczna :)
    Zazdroszczę tak pięknych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzurka ciekawa, przyciągająca wzrok :) Mimo że sama mam dość długie włosy to umiem ledwo zrobić warkocza i koka.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne zadbane wlosy <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.