Projekt Czeszemy się #1 Dobierany zawijaniec :)

Cześć!
Nie wiem, czy słyszałyście już o projekcie Czeszemy się? Jeśli nie, to dobrze trafiłyście. Cały czas możecie dołączyć do wspólnej zabawy. Na czym polega? Zacytuję z bloga organizatorki: 
,,Mam ( i macie jeśli chcecie wziąć udział) tydzień na przygotowanie fryzury( kucyki i zwykłe warkocze odpadają, ale już dobierane czemu nie), wstawiacie zdjęcia na bloga i podsyłacie mi linka ( jeśli nie macie bloga- możecie przesłać mi zdjęcie e-mailem). Pod koniec tygodnia wstawiam na bloga zdjęcia waszych uczesań. Mam nadzieję, że zmotywuje mnie to do poprawienia( albo i zdobycia) jakichkolwiek umiejętności robienia fryzur :-). Projekt trwa od 1 marca do 4 kwietnia ( czyli 5 fryzur).  Linki przesyłacie mi do każdego piątku.  Spośród uczestników projektu wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie niespodziankę (coś włosowego oczywiście) - to tak na zachętę :-)"


Mam nadzieję, że organizatorka dołączy jeszcze moją fryzurę. Termin prac był narzucony- piątek. Niestety nie dałam rady zrobić zdjęcia na czas. W każdym razie, zapraszam do obejrzenia, ocenienia i konstruktywnej krytyki. Zaznaczam, że jestem beztalenciem fryzurowym. 





Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale zostało wykonane telefonem, następnym razem będzie lepiej :D

Dużo uśmiechu kochane w tym szczególnym dniu! ;*

25 komentarzy:

  1. Świetna fryzura. Uwielbiam wszelkiego rodzaju plecionki na włosach. Jeszcze jakbyś mogła zamieścić jakieś zdjęcia jak po kolei to robiłaś (interesuje mnie szczególnie jak upięłaś tą końcówkę), albo jakiś opis-byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też jestem ciekawa jak dałaś radę upiąć koncówkę :) Sama chętnie bym coś takiego stworzyła u siebie na włosach :)

      Usuń
  2. Warkocz dobierałam od samego początku włosów po lewej stronie, żeby wyszedł trochę z ukosa. Później zrobiłam kitkę (koński ogon) z tego co zostało. Dalej postępowałam tak : http://www.dodajfryzure.pl/wp-content/uploads/2013/04/67.jpg , tylko bez tapirowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam TOTALNIE talentu do czesania się :D dlatego mimo chęci nie ryzykuję udziałem, bo mi to po prostu nie idzie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super. Ja niestety mam za krótkie włosy na taką fryzurkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fryzura :) Chciałabym mieć taki talent do zaplatania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to raczej reprezentuję brak talentu, ale dziękuję! :)

      Usuń
  6. ojejuu jaka świetna fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, ja nie umiem dobierańca ( strasznie mi się włosy wyślizgują przy nim :(
    Czekam na kolejne propozycje :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na co dzień wychodzi nie tak tragicznie, ale jak przyszło co do czego i zdjęcie do projektu, to oczywiście musiały powysuwać się kosmyki :D

      Usuń
    2. Ja niestety też jestem sierotką, wcale nie potrafię sama się uczesać :)

      Usuń
  8. Fajnie to wygląda, ja to każde warkocze kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszła fryzurka :) Ja nie potrafię robić takich cudów na mojej głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie :) Podoba mi się. Lubię dobierane, ale zazwyczaj robię tradycyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włosy - marzę o takich :)
    Fryzurka też całkiem przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna fryzurka, muszę u siebie spróbować :)
    wszystkiego najlepszego w dniu kobiet :)

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fryzura poproszę mamę, żeby mnie tak uczesała - sama nie dam rady. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie prezentują się takie fryzurki ^^ Całe szczęście nie mam problemu z wszelkimi dobierańcami,kłosami itp ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna fryzurka :) będę się uczyć ją robić ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, dziękuję, ale tworzyłam Twój szablon też dla własnej frajdy, dlatego nie mogę nic przyjąć. :* Jeszcze myślę nad innym nagłówkiem dla Ciebie. :)

    Co do fryzury to PODZIWIAM. Nie potrafię sobie zrobić takiego francuza dobieracza. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ila razy próbowałam stworzyć sobie taką wymyslną fryzurkę to nie zliczę, niestety, nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, tak samo dobrze mi się go czyta. Klikam obserwuj i liczę, na jakiś rewanż. Pozdrawiam :*
    www.ness-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.