Ikat print nails- wracam do Klubu Paznokciowego :)

Witajcie!
Cieszę się ogromnie, że podoba Wam się pomysł na odmianę grafiki w postach :) Już w tym tygodniu post z kolejną z nich. Tym razem może jakieś DIY? Marzec to zakręcony miesiąc. Także na blogu, bo biorę udział w akcji Marzec miesiącem olejowania włosów u Anwen, Czeszemy się u Makapaka, Zapuszczamy włosy na lato u Czarnuli i jeszcze postanowiłam wrócić do Klubu Paznokciowego u Frambuesy. Nie robiłam nowych wzorków, bo moje paznokcie były w kiepski stanie, potem mi się nie chciało, a jak już nabrałam chęci to wzorek nie wychodził. Tym razem też nie jest szałowo, ale stwierdziłam, że nie zrezygnuję :)

Wzorek na ten tydzień znalazł się w tym poście: klik.
Najlepszy tutorial znalazłam tutaj: klik

Ze względu na to, że aktualnie nie mam czym za bardzo zrobić zdjęcia, wykonałam je telefonem. Na dworze się ściemnia, więc musiałam użyć lampy i wtedy się przeraziłam, że aż tak źle wyglądają :D
Moje oko nie dostrzega takiej masakry, ale aparat telefoniczny+lampa już tak, w każdym razie tak się prezentuje mój wzorek, tada:


Wybaczcie mi super jakość zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam ten wzorek wychodzi lepiej, trzymajcie się ciepło!
R.

16 komentarzy:

  1. Dobrze wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem jakąś wielką fanką wzorków na paznokciach. Zdecydowanie wolę minimalizm i ten kolor, który masz na pozostałych dwóch paznokciach mi w zupełności by wystarczył. Świetny kształt paznokci. Ja mam niestety dosyć krótkie i łopatowate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ale chciałam wrócić do klubu i czasem fajnie jest coś zmalować.
      Z kształtem to różnie bywa. Jak są ładnie upiłowane i rosną dobrze to jest okej, a jak się jeden złamie to już się robi tragedia :D

      Usuń
  3. Wzorek kojarzy mi się z kometą :) I potwierdzam, świetny kształt paznokci ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne...;o chyba w zyciu nie zrobilabym nic podobnie ladnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Może rzeczywiście wzorek wymaga dopracowania, ale nie wygląda aż tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że jednak postanowiłaś do nas wrócić :*

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykle podoba mi się lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym lepiej nie zmalowala :) Moze kiedys sprobuje ale nie mam talentu. Lubie Twoje wzorki i fajnie ze znowu malujesz.
    Klaudia K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajajaj ale mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak na razie nie umiem w ogóle robić wzorków, a jestem na kosmetologii także szacun :D! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.