Włosy po obcięciu- aktualizacja!/ Przypomnienie o laminowaniu

Cześć!
Wczoraj wieczorem nie udało mi się zgrać zdjęć, bo miałam randkę z moim lubym :) Był z tego dodatkowy pożytek- zdjęcie zrobione przez kogoś. Właśnie to zdjęcie Wam pokażę. Jak już wczoraj pisałam z mojej głowy fryzjerka ścięła 5 cm, na podłodze wydawało się, że to nie tak dużo, ale dla mnie ta zmiana teraz jest odczuwalna. Wczoraj myślałam, że zamacam te moje włosy, wydają się być dużo gęstsze bez tego 'ogonka' :)
Skrętu nie ma, bo włosy zostały wyczesane. Dziś umyłam włosy i właśnie czekam na efekt z falami. Ale przypuszczam, że nie będą się już tak bardzo kręcić same z siebie, bo przy wysychaniu widzę, że nie wywijają się jak dawniej. Obydwa powyższe zdjęcia zostały wykonane z lampą błyskową, bez lampy moje włosy wyglądają teraz tak:


Proszę, utwierdźcie mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłam decydując się na obcięcie :)

Przypominam, że do dziś wieczora możecie wklejać pod tym postem (klik) swoje wrażenia po laminowaniu włosów. Dziś wieczorem podsumowanie i nowy przepis. Swoje propozycje przepisów ślijcie na recenzjatorka@gmail.com!

Recenzjatorka

26 komentarzy:

  1. dużo lepiej się prezentują włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest super, wyglądają tak z 3 razy bardziej gęste :) Masz ładny kolor, naturalny czy to jakaś farba? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny :) Nie pomaluję włosów dopóki nie pojawią się siwki :D

      Usuń
  3. Wow. Włoski wyglądają zdecydowanie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze zrobiłaś, że obcięłaś. O wiele lepiej wyglądają bez tego ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra decyzja :) na pewno szybko Ci odrosną i będą w lepszym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, kolosalna różnica, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają teraz na gęstsze i zdrowsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że zdecydowałaś się na ścięcie ;) włosy wyglądają jakby było ich dwa razy więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowiej teraz wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy wyglądają dużo lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście wydają się gęstsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włoski ! I jak błyszczą !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wyszło Ci to na plus :) Wydają się być gęstsze- z resztą ja też po ucięciu ogonka o wiele lepiej wyglądałam :) Może teraz będą się gorzej kręcić, bo nie ma ostrego cieniowania i aż takiej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś rano umyłam włosy, żeby sprawdzić jak będzie ze skrętem i nie ma tragedii, przynajmniej już nie mam takich drobnych loczków, które tworzyły bliżej nieokreśloną szopę na mojej głowie :) Teraz kręcą się w grubsze loczki, które są do ogarnięcia :)

      Usuń
  14. włosy wyglądają o wiele wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze teraz wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda to tak jakby dwóch różnych osób włosy były sfotografowane, niby małe 5 cm, ale jest wielka różnica i zmiana na lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. te cięcie wiele im dało ;)
    dzięki za komentarz na blogu i rady, ale jestem już trzy lata włosomaniaczką i to nie są moje początki :) Na początku pielęgnacji moje włosy uwielbiały olejowanie, maski, odżywki i pięknie się po nich kręciły. A teraz niestety się nasyciły i nawet lekka odżywka je obciąża. Na zdjęciach mogą wyglądać na suche, ale w rzeczywistości nie są takie. Minimalizując pielęgnację moje włosy odżywają, zaczynają się kręcić. Czasami wolałabym mieć niezadbane włosy, bo wtedy pielęgnacja bardzo im służyła. :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze zrobilas, ciecie to bylo to co potrzebowaly!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie szkodzi ;)
    Obserwuję :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O wiele lepiej teraz wyglądają Twoje włosy! Gratuluję Ci podjęcia decyzji o ścięciu :) Była słuszna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.