Podsumowanie laminowania- akcja pielęgnuj włosy tym, co znajdziesz w kuchni.

Cześć :)
Nadszedł czas na podsumowanie 5tego już tygodnia akcji Pielęgnuj włosy tym, co znajdziesz w kuchni. Nie wiem czy jest sens ciągnięcia jej dalej, a przynajmniej teraz. Sama mam coraz mniej czasu i wiem, że wiele z Was także. Dlatego może zawiesimy akcję na jakiś czas? 

Post zawierający przepis oraz sposób wykonania znajdziecie tutaj (klik). Chęć wykonania zabiegu wyraziło kilka osób, ale na razie dostałam link tylko od jednej z Was, a mianowicie od Wiktorii link tutaj (klik). Zapraszam do zapoznania się z efektami jakie osiągnęła na swoich (pięknych zresztą) włosach. Ja nie wykonałam zabiegu w tym tygodniu, ale postaram się zrobić to w zbliżających się dniach i napiszę o tym osobnego posta.

Jeżeli jeszcze któraś z Was chce podzielić się swoimi wrażeniami, to zapraszam do podzielenia się tutaj, lub pod postem z przepisem, a dokonam edycji tego posta :) Na dzień dzisiejszy maska ma ocenę 6/10. 

Na zachętę do wypróbowania laminowania żelatyną pozostawiam Wam zdjęcie włosów Wiktorii po tym zabiegu:


Recenzjatorka

9 komentarzy:

  1. Włosy wyglądają bardzo ładnie, ale sama trochę się obawiam żelatyny.

    Ta akcja to świetny pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wypróbować ten zabieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie był o jeden raz za dużo i nigdy więcej :( ale u Wiki całkiem ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie próbowałam jeszcze laminowania ale myślę że to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy uwielbiają laminowanie, a ja o nim cały czas zapominam.
    Czas na wykonanie tego zabiegu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy po laminowaniu nigdy nie będą wyglądały tak efektownie, jak u kobiet z prostymi włosami, ale fakt faktem - laminowanie nieco bardziej wygładza falowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczące i długie włosy...piękne :) Sama jeszcze nie próbowałam laminowania.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.