Akcja: Zapuszczamy włosy na lato!/ Mój plan pielęgnacji

Cześć kochane!
Na blogu Wiktorii Wieczorek znalazłam wpis dotyczący jej akcji: Zapuszczamy włosy na lato. oczywiście nie mogłam się oprzeć i zgłosiłam się do akcji, ponieważ zapuszczam namiętnie włosy i co mi szkodzi podzielić się tym z innymi. Myślę, że to świetny pomysł- wzajemna motywacja. W tym poście przedstawię Wam plan mojej pielęgnacji podczas zapuszczania włosów, zgodny z ABC zapuszczania włosów, które znalazło się również w poście nt. akcji. W następnych postach dodam aktualne zdjęcie włosów, aby później je porównać :)

Produkty, których będę używać w czasie trwania akcji:

1. Wcierki:
-Seboradin, Lotion przeciw wypadaniu włosów
-wcierka DIY, którą zrobię za ok. miesiąc

2. Oleje na skalp:
-olej rycynowy

3. Suplementy diety:
-Skrzyp Optimal (zostało mi jeszcze kilka tabletek)
- Skrzypokrzywa

4. Szampony:
-Farmona, Szampon ze skrzypem polnym
-Seboradin, Szampon regenerujący
-Green Pharmacy, Szampon z rumiankiem

5. Maski na skórę głowy:
-domowe maski
- Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych

6. Maski na długość:
- Planeta Organica, Czarna marokańska
-Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów ciemnych
-Gliss Kur, Oil Nutrive
- Alterra, Granat i Aloes

7. Odżywki na długość:
-Nivea, Long Repair
-DeBa, BioVital z olejkiem arganowym, migdałowym i masłem shea
-Garnier, Goodbye Damage
-Planeta Organica, balsam Allepo

8. Olej na długość:
-Babydream niebieski
-Alterra, Olejek do ciała Limonka i Oliwki

9. Zabezpieczanie końcówek:
-Alterra, Olejek do ciała Limonka i Oliwki
-Gliss Kur, Ekspresowa odżywka regenerująca Oil Nutrive
-silikonowe serum (mam w planach zakup, uzupełnię później nazwę)

10. Inne:
-zamierzam zrobić badania krwi, sprawdzić ponownie poziom żelaza
-włączę do diety więcej warzyw i owoców
-będę wykonywać codziennie masaż skalpu

Zachęcam do przyłączenia się tutaj: klik. Bo chyba większość z nas chciałaby latem zaskoczyć wszystkich długością swoich włosów? :)
Recenzjatorka



34 komentarze:

  1. świetny pomysł, motywuje do działania, przemyślę dołączenie do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja :) Też zdecydowałam się zapuszczać włosy, bardzo chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biorę udział w tej akcji:) Na początku marca zamieszczę swój plan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z zapuszczaniem nie mam problemu. Włosy strasznie szybko mi rosną. Minusem tego jest to, że jeżeli przefarbuje je na jasny kolor to szybko widać odrosty i muszę je męczyć ciągłym farbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tego minusa i tak zazdroszczę, że rosną szybko :) A ja uważam, że najpiękniejsze jest to, co naturalne i nie warto farbować włosów :) Podobno i tak najpiękniej nam jest w tym kolorze, jaki mamy naturalny.

      Usuń
  5. Widzę pielęgnacja kompleksowa :) Mam Debę, ale jakoś średnio mi podeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i pomysłowa akcja :))

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja, od jakiegoś czasu zapuszczam włosy więc może i ja się dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również biorę udział w akcji. życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo w sumie zapuszczam caly czas- można by publicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już mam długie, więc życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo chętnie się przyłączę. 70 cm włosów to moje noworoczne postanowienie, przyda się dodatkowa motywacja po drodze:)

    OdpowiedzUsuń

  12. Hey beauty love ur outfit and ur blog :) would you like if we follow each other on gfc and blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się właśnie wybieram do fryzjera na lekkie skrócenie włosów:D Ale za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł - zapuszczamy włosy na lato :-) od razu się bardziej chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam oleju rycynowego na skalp :) I są nawet efekty, jedynie nie podoba mi się to, że jest tak strasznie gęsty i bardzo cieżko go rozprowadzić po włosach :( Miałam także maskę z Biovaxu i nie wspominam jej dobrze, bardzo słabe działanie, mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej.

    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niego wracam, bo kiedyś używałam. Niestety właśnie to mnie zniechęciło. Ciężko mi go rozprowadzić tylko po skalpie i później się go pozbyć.. A u mnie Biovax wygładza trochę :)
      Dzięki kochana!

      Usuń
    2. Ja starałam się go mieszać z rzadkim olejem kokosowym Vatiki i było lepiej, ale i tak niełatwo, bo mam dość gęste włosy i na prawdę za każdym razem musiałam się namęczyć :P

      Usuń
  16. Moje włosy potrzebują pielęgnacji- bardzo, bardzo ;p Ale tak mi się nie chce nic z nimi robić. Podziwiam Cię za to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już stało się hobby, więc nawet nie myślę o tym w takiej kategorii czy mi się chce czy nie :D Weszło mi to w nawyk i sprawia przyjemność

      Usuń
  17. idealny blog dla mnie:):D obserwuje będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna akcja :) Ja jednak na razie musze bardziej dbać o regeneracje niż o szybszy wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealna pielegnacja, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzenia :) Ja tez zapuszczam włosy, wiem, że szło by mi lepiej gdybym zaczęła używać wcierek i suplementów diety...ale jestem na to zbyt leniwa :( Te wszystkie ceregiele z włosami i tak zajmują mnóstwo czasu ;) Czekam na efekty z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  22. Akcja jest super! Ale dużo tych produktów.. ja na tyle nie mam nawet czasu :P. Musi wystarczyć zwykłe mycie, ale ważne, że są zdrowe :).

    OdpowiedzUsuń
  23. wybacz, że dopiero teraz piszę, ale miałam chwilę więc podsyłam skład olejku z Marion:
    Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Isopropyl, Myristate Phenyl Trimethicone, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Canaga Odorata Flower Oil, Tocopheryl Acetate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene CarboxaldehydeBenzyl benzoate, Benzyl Salicylate, CI 26 100.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję! Tak jak myślałam, dobry do zabezpieczania, a sedno, czyli olejek dopiero na końcu..

      Usuń
  24. Kosmetyki Gliss Kur są świetne, polecam szampon z siedmioma olejkami i czarną odżywkę do włosów bardzo zniszczonych.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.