Nowości kosmetyczne stycznia :)

Witajcie!
Jak (prawie) każda kobieta uwielbiam zakupy. Najbardziej kosmetyczne i odzieżowe, rzecz jasna. Ostatnio nabyłam 2 sukienki, spódniczkę i 2 pary butów, które z pewnością pokażę w osobnym poście. Dziś jednak o tych pierwszych zakupach- typowo kosmetycznych. Znajdują się wśród nich także podarunki. Oto one:


Podkład Ingrid, Ideal Face- doradziła mi go bognyprogram pod tym postem, gdzie prosiłam Was o poradę w doborze podkładu. Po pierwszych kilku użyciach mogę powiedzieć, że jest całkiem w porządku, jak za taką cenę (ok.18 zł)

Bobini, Płyn do kąpieli, Wanilia i Kokos- co prawda płyn jest dla dzieci, ale nie mogę się im oprzeć, tak pięknie pachną, znakomicie się pienią i są tanie. Wanilia i kokos urzekły me serce. Byłam zmuszona umyć nim też włosy i w tej roli też spisał się nieźle ;)

Rexona, antyperspirant- miałam już kilka antyperspirantów z Rexony i nie sprawdziły się u mnie, ale ten spisuje się całkiem nieźle.

Perfumy C-THRU- kiedyś był to mój ulubiony zapach, teraz dostałam go w prezencie i od nowa go polubiłam i z dużą radością używam :)

Tusz do rzęs, Avon, LUXE- bardzo lubię ten tusz, delikatnie podkreśla i wydłuża rzęsy, jest dość drogi, ale mama jest konsultantką i ma upusty, co pozwoliło mi zaszaleć ;) 


Seboradin, Lotion przeciw wypadaniu włosów- dostałam go w ramach współpracy z firmą Inter Fragrances, Dość sceptycznie do niego podchodzę, bo jeszcze żaden preparat nie zahamował mojego wypadania włosów w stopniu w jakim byłabym zadowolona. Na razie mogę powiedzieć, że bardzo ładnie, cytrusowo pachnie i uwielbiam Seboradin za te buteleczki z atomizerami, dlaczego nie wpadła na to każda firma produkująca kosmetyki tego typu?

Po bokach znajdują się odlewki Planeta Organica, Czarna Maska Marokańska i Balsamu Aleppo (po kliknięciu linki do opinii na wizażu), które dostałam w ramach wymiany z Eternity :) Po pierwszych użyciach jestem zachwycona maską, podbiła moje serce i na pewno kupię pełnowymiarową wersję :) Balsam także jest świetny i bardzo ładnie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach :)

Kupiłam wczoraj odżywkę Nivea Long Repair, ale nie załapała się do zdjęć :)


A Wy byłyście ostatnio na zakupach? :)

Recenzjatorka



21 komentarzy:

  1. Napisz koniecznie coś więcej o tym psikaczu z Seboradinu jak go zużyjesz :)
    Zakupy świetne, też uwielbiam płyny z Bobini, teraz mam oranżadowy haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak sprawdzi się Seboradin. Ja miałam inną wersję i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie czekam na en Seboradin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam płyny do dzieci, bo tak świetnie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wypadajace włosy polecam codzienne picie herbaty z pokrzywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zakupy (przynajmniej odzieżowe) robię online i ciekawa jestem Twoich nowych ubrań-szczególnie sukienek, bo jestem sukienkomaniaczką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeny maska planeta organica jaki piękny kolor *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach Bobini w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię antyperspiranty z Rexony, tego czarnego nie miałam, ale z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne skarby nabyłaś. Czarnej maski marokańskiej oraz balsamu z Aleppo jestem strasznie ciekawa. Lotion Seboradin jest do wygrania w moim rozdaniu - zapraszam do udziału :) Widzę, że zmieniłaś nieco szatę graficzną bloga. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle nad tym pracuję. Właściwie to zepsułam całkowicie szablon i żeby go trochę odratować, powstało to co jest teraz. Czekam na pomoc specjalisty :)

      Usuń
  11. Ten podkład mam dokładnie teraz, był to mój pierwszy taki.." przemyślany" i jestem z niego zadowolona. Rexonę też mam, ale jakoś nie zwracam uwagi na dezodoranty - byle by pachy nie piekły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rówież ostatnio poddałam się szaleństwie zakupów :D
    Uwielbiam płyny i szampony Bobini, mają słodkie zapachy, które świetnie trafiają w mój gust i przypominają mi beztroskie dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam twoich nowości ale tusz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, ja ostatnio staram się nic nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęć sukienek, bo jestem bardzo ciekawa jak wyglądają. ;] Ja obecnie zbieram pieniądze na ferie, kiedy to mam zamiar wybrać się na zakupy do większego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio byłam na zakupach ciuchowych ale nic nie znalazłam! Kupiłam jedynie torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam balsam aleppo i był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.