WOW Sand Effect, czyli o brązowym piasku od Wibo

Witajcie!
Jako, że wkroczyliśmy w miesiąc świąteczny, to pozwólcie że spytam Was o to co chciałybyście znaleźć pod choinką? :) I co kupujecie swoim bliskim? Czekam na odpowiedzi! Te, które najbardziej przypadną mi do gustu zostaną wyróżnione! :) 

Dziś troszkę o piaskowych lakierach. W swojej kolekcji mam 3 piaski. Wszystkie są z Wibo. Jeden z serii Lovely, a pozostałe to nowości: Wow Sand Effect i Wow Glamour Sand. Recenzja, którą przygotowałam dotyczy drugiego z nich, niestety tego, który najmniej mi się spodobał ze wszystkich, ale o tym za chwilkę.

Wibo, Matowy lakier o piaskowej fakturze, nr. 2


Dostępność: Rossman

Cena: ok. 8 zł

Pojemność:  8,5 ml


Co na +?
+wygodny pędzelek
+dostępność
+szybkość schnięcia

Co na -?
-niestety na paznokciach nie prezentuje się tak dobrze jak w butelce
-mało ciekawy efekt piasku (o wiele bardziej podoba mi się w serii Lovely)

+/- do całkowitego krycia potrzebne są 2 warstwy
+/- trwałość ( po ok. 2 dniach ściera się na końcówkach)


Może tu jeszcze wygląda w miarę przystępnie, ale w innym świetle- niezbyt fajnie się prezentuje..Niestety nie posiadam wyraźnego zdjęcia, które by to oddało, bo miałam umalowane paznokcie tym lakierem 3 razy :D

Możecie spodziewać się recenzji brokatowego piasku również od Wibo :)
Poza tym cały czas przygotowuję post o pielęgnacji twarzy.
I zapraszam na konkurs, który trwa na moim blogu!

Recenzjatorka


14 komentarzy:

  1. Mam go i również nie jestem zachwycona.
    Jest w miarę ok, ale szału niestety nie robi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie jest całkiem ok, ale moje pierwsze wrażenie to takie błotko... Ale to moje dziwne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde szkoda że taki efekt bo kolor fajny.
    ja robię piżamę dla mojego chłopaka- kupuje gładką a sama zrobię nadruk :) mam nadzieję że będzie zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi efekt na paznokciach się podoba, ale zobaczymy jak będę miała okazję go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam lakier z tej serii, ale w innym kolorze i faktycznie trwałość jest tragiczna :/
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciu kolor całkiem ciekawy. Ja osobiście nie przepadam za kolorami na moich paznokciach. Zazwyczaj używam bezbarwnego dla ładnego połysku. Tylko latem szaleję z kolorami na pazurkach ;) A jeżeli chodzi o prezenty pod Choinkę, to jak zwykle ja chcę kosmetyki (jestem monotematyczna), a dla większości moich bliskich... też kosmetyki ;) Siostra tylko się wyróżnia, ponieważ dla niej będzie coś do kuchni, tak jak sobie życzyła. Trzeba spełniać marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę się przekonać do tego koloru ;-)
    ja jeszcze nie mam pomysłu co kupić bliskim;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten odcień jakoś tak słabo mi się kojarzy ;P
    A co do prezentu, to najbardziej zależy mi na jakimś zestawie pędzli, nie musi być mega drogi i nie wiadomo jak duży, oraz na szczoteczce elektrycznej Oral-B (kupiłam mojemu M. na gwiazdkę). Bardzo mnie ona ciekawi, a wiem, że sama z siebie bym się nie pokusiła, a święta to idealna pora na taki miły prezent :D
    Co ja kupię bliskim? Jeszcze nie mam konkretnych pomysłów, póki co wiem, że mamie sprezentuję jej ulubione perfumy. Jutro idę na łowy prezentowe, pozostaje jeszcze tata, brat, bratowa i chrześnica:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten kolor jak mam dwa brokatowe czerwony i zielony

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie odcienie :) / http://delightlifee.blogspot.com/2013/12/cos-na-chodne-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor :-)
    bardzo polubiłam piaskowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam czerwień z tej serii i jestem bardzo zadowolona :3 Jedna warstwa w zupełności wystarczy, kryje w 100% ;) Jednak faktycznie dość szybko, po jakichś 3 dniach, się ściera, nie tylko końcówki, kolor jakby blaknie. Ale to nie problem, nakładam wtedy drugą warstwę i noszę dalej. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i na swoich pazurkach miałam go niecałe 2 tygodnie, co jakiś czas odświeżając kolor. Nawet zmywanie, jak na piaskowy lakier, jest łatwe i nie niszczy płytki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.