Klub Paznokciowy (kropki)/ Organizacyjnie/ Rozdanie

Witajcie w to piękne niedzielne południe!
Chciałoby się rzec.. Niestety pogoda nie dopisuję, ale co się dziwić, taką mamy porę roku. Na szczęście niedługo zaczyna się Adwent, co oznacza że zbliżamy się dużymi krokami do Świąt! :)

Wybaczcie mi moją małą obsuwę na blogu, ale ostatnio namnożyło mi się obowiązków i najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu, żeby usiąść i napisać coś od początku do końca.

Zaczęłam pisać post o pielęgnacji twarzy i pojawi się jak znajdę chwilkę. Mam nadzieję, że ten temat na post Wam przypadnie do gustu :) W sondzie, jaką przygotowałam dla Was w poprzedniej notce, udzieliliście odpowiedzi na pytanie Jakich postów powinno być więcej na moim blogu. Bardzo dziękuję za odpowiedzi i ogłaszam, iż na początku na blogu zacznie pojawiać się więcej recenzji :)

Oto pazurki 3 tygodnia w Klubie Paznokciowym- kropki:


potem domalowałam jeszcze jeden rządek kropek, ale nie mam zdjęcia.

I PRZYPOMINAM O ROZDANIU! ZOSTAŁY TYLKO 3 DNI!

a do nagrody dochodzą:
ODŻYWKA GARNIER AWOKADO I KARITE
WODA POKRZYWOWA
NIESPODZIANKA
!!!


Recenzjatorka


14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten pomysł z rządkami kropeczek, nie obrazisz się chyba jak kiedyś zgapię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ten post o pielęgnacji twarzy... :)) Piękne pazurki, też może zgapię pomysł...;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wyglądają świetnie :) Chciałabym znaleźć czas i cierpliwość żeby u siebie stworzyć jakiś wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam statywu, w dodatku mam obiektyw o dużej ogniskowej i nie mogę robić zdjęć "z ręki" samej sobie. Jak narzeczonemu uda się wyraźne zdjęcie oka to na pewno je wrzucę. :)

    Bardzo ładne paznokcie! Jeszcze nie robiłam kropeczek z boku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się te Twoje kropeczki na pazurkach podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie slodkie kropeczki! Zapraszam do udzialu w swiatecznym kalendarzu paznokci, szczegoly znajdziesz na treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj ulubiony peeling z Joanny, uwielbiam te zapachy! :) Teraz mam pomaranczowy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ten szary wygląda z tymi kropkami. prosto ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoja praca, jest prosta a jakże efektowna :) Też przyłączyłam się do klubu, mam zamiar spróbować swoich predyspozycji manualnych na paznokciach - mam nadzieję, że nie będzie to katastrofa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory i bardzo estetycznie to wygląda :) A w rozdaniu udział biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ladny ksztalt paznokci , cobza tym idzie pieknie sie prezentuje kropeczkowe zdobienie ;)
    Odnosnie obowiazkow doskonale Cie rozumiem mi tex brakuje paru godzin w dobie . A posty staram sie robic na zapas gdy zdarzy mi sie wolny dzien ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie powodem do uśmiechu i bardzo za wszystkie dziękuję!

Zawsze staram się odwiedzać moich komentujących! Jeśli nie masz bloga, a chcesz dodać coś od siebie, proszę abyś się podpisał :)

Moderacja komentarzy została włączona, by uchronić się przed spamem.